Thursday, May 9, 2013

bintang

Diya Edhayaa | 4:21 PM | 4Comments |
minggu study = minggu menghadap buku = minggu ulang kaji. bosan jugak kalau mengadap buku berjam-jam. jadi terapi terbaik untuk diri sendiri bagi mengembalikan tumpuan, dengar lagu dan online. muahaha. jangan ikut perangai aku. 10 minit katanya, tapi setengah jam jugak hadap. kehkeh.  tu belum campur main kucing yang duk berkeliaran kat depan bilik aku ni.


tapi dalam duk dengar lagu tu, tiba2 keluar lagu Ainan Tasneem - Aku Suka Dia. hewhew. padahal dah lama jugak lagu ni, tapi aku suka okey. suka. :D


Aku Suka Dia

Aku lihat dia disana
Aku ingin mendekatinya
Aku cuba menghampirinya
Lalu aku menyapa dia

Dia pun membuka bicara
Dan aku mulai mengenalnya
Kita mulai bermain mata
Mula timbul rasa bahagia

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Kekadang hati ku bertanya
Adakah dia dah berpunya
Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya

Aku ingin memilikinya
Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya


Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya
Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja
Menunggu cinta darinya


Ku terima satu nota darimu
Yang tertulis ‘Aku suka kamu’

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Akhirnya kini ku kan mampu ceria
Diriku sangat gembira
Akhirnya kini, aku mulai bahagia
Menerima cinta darinya

Aku suka dia


indah pulak kalau jadi macam dalam lagu ni. muahaha. doa. doa. doa. :)))


# minggu depan mula exam. doakan kejayaan KAMI semua. :)

# sesungguhnya, Allah Maha Mengetahui isi hati hamba-hamba-Nya. 


dalam berjuta bintang yang menyinar, mungkin ada SATU yang PALING TERANG.  :)