Friday, September 9, 2011

tawaran menjadi stalker

Diya Edhayaa | 4:42 PM | 11Comments |
kalau aku kata stalker pun satu pekerjaan, boleh tak..? sebab aku rasa sekarang ni ada je orang nak jadi stalker tegar.  ingatkan blogger je ada blogger tegar. stalker pun ada. jangan tak tau.

lagi sakit hati bila yang jadi stalker tu, kawan baik kepada bekas kekasih.  isu ni, aku sedar masa aku baru je sehari balik bercuti untuk berPBS.  memang hangat jugaklah aku.  aku takde pasal dengan dia, dia sibuk nak stalk aku.  kalau stalk diam-diam je, takpe lah.  ini tak, stalk aku, pastu mengumpat dengan kawan baik dia. tapi takpelah, kau nak bagi pahala free kat aku kan.


aku ni artis ke..? lepas ni aku pun nak jadi artis la. masuk Melodi, kena terjah. baru kau puas hati kan. masa tu, kau tak payahlah nak stalk aku lagi. duduk depan tv, makan cekedis, minum air sirap, pastu tengoklah puas-puas.  


kadang-kadang aku tak faham betul dengan manusia ni.  aku dah takde pasal dengan member dia, dia pulak yang nak lebih-lebih.  lepas tu, tau pulak takot.  tau pulak nak delete komen2 umpatan.  tau pulak nak deactivated fb. hahaha. nampak sangat kau memang buat kan.


begitulah manusia yang kadang-kadang lebih sudu dari kuah. emmm...



11 3 orang hijau bagi komen:

Cikgu Amin said...[Nak Reply!]

untung la ade pengintip...org chomel la kate kan..hehe

jom baca ni jap, sekadar berkongsi ilmu ... gedung download terbaekkk...

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

haha.. tu la pasal, jelesh ngan kecomelan akak kot.. muahahaha

Youhazreenda said...[Nak Reply!]

diya, reen ada kes macam ni jugak. imagine eh, kawan baik kpd ex gf kpd bf reen stalker psycho reen. bygkan dia sanggup buat akaun baru kat fb & add reen, & tnya reen macam2. yg boleh terkantoi sb ada member reen bagitau reen. circle of friends kiteorang sama je. rasa mcm jelek. sibuk2 nak amik tau sangat. rimas betul. yg nk bestnya, boleh tiru entries reen kt blog. haha. tak tahan2..

diya buat derkkk je tau. reen ni tak larat dh org dok comment busuk2, reen senyap je. now baru diaorg reti senyap. dh nk dekat setahun baru nk senyap. heh. the key is to learn how to be patient tau. take care! :)

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

emm.. serabut la org cmni kn.. konon nak jadi detektif laa.. mnyamph kn reen.. mmg diya wt xtw pn, aritu mse lpas tw pon, diya x remove die.. at last, die yg pngecut sbnarnye.. haha..

♥ 미스 kiera ♥ said...[Nak Reply!]

untung la ad org stalk. hehe

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

borang ade lagi ni.. nak? hehe

Cikgu Amin said...[Nak Reply!]

nak borangggg..hehe

jom baca ni jap, jangan lepaskan peluang ni... tawaran hebat untuk anda...

suria lekatlekit said...[Nak Reply!]

tu tanda dah popular.. :D

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

ming: haha.. nah! amek 18..

lekatlekit: kalo feymes cm akak ye jgk.. huhu

nazirulhazwan~ said...[Nak Reply!]

sampah ade manusia gitu

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

nazirul: tw xpe.. geram btol!