Showing posts with label edit photo. Show all posts
Showing posts with label edit photo. Show all posts

Sunday, December 5, 2010

edit photo contest

Diya Edhayaa | 3:28 PM | 12Comments |
huahuahua.. gendang gendut tali kecapi.. kenyang perut suke hati.. ewwwaaahhh!! haha.. pegi kenduri kawen untuk kali kedua sepanjang cuti kali ini... orang lain dah berpuluh puluh kenduri pegi.. lantak ah! hehe.. berbalik kepada tajuk utama post, Edit Photo Contest.. contest ni telah ditag oleh my cute junior---->> PAEEN meyh2! akak nak jawab...

1- buat satu entry pasal edit photo contest
2- then, followlah blog pengajur contest ini yang berwarna pink comey comey  www.qasehdaliaadelia.blogspot.com

3- letak la pic korang yang belum diedit dan sesudah diedit.. 



okei, yang ini pic yang masih belum ternoda oleh tangan yang tak berapa nak kreatif berpaksikan sofware picasa...






yang ini telah disapu marjerin sebanyak lapan belas lapisan... lalala~

for more information mengenai contest ini, klik SINI!  sikarang gua mau tag ini budak budak baik seramai 4 orang... jeng jeng jeng...



*...tata...*