Wednesday, November 24, 2010

seribu kali cinta

Diya Edhayaa | 6:27 PM | 3Comments |


woot..woot.. pe kabar smue..? emm.. nampak tak benda pe kat atas tuh.. ni bukan nak promote pon, juz nak share drama melayu yang aku tengah in sekarang ni.. duk hostel mane jengah bilik tv.. kecuali nak tgk AJL ke.. tapi kalau dah bosan sangat tuh, aku turun gak la.. usha je la drama ape yang best.. tengok.. tak best.. tak payah tengok.. senang je kan.. duk umah, siang malam tengok tv.. sebab ape? sebab dah tak tau nak buat ape kat umah ni.. huhu.. balik balik, on lappy.. off lappy.. on tv.. off tv.. oit! korang cakap aku pemalas ek.. TAK!! sampai taim buat kerja umah, aku buat la.. haip! pang skali baru tau.. hik3.. [gelak jahat]...okei2.. aku tak segarang tuh.. aku malas nak membebel panjang panjang.. sebab jap lagi drama ni nak bersiaran.. sape pelakon?? haih~ mestilah KAMAL ADLI yang kacak tuh.. heroin?? sape lagi kalau bukan INTAN LADYANA.. suke betolllllllll aku ngan intan tuh.. cantik sangat! emm.. kamal bawak watak sebagai NIZAM.. intan lak sebagai MIASARA... emm.. kalau bukan kita yang support drama melayu, sape lagi kan.. asyik asyik membebel tv siarkan sinetron dari seberang.. dah ada drama melayu, tengok je laa.. tak nak bebel panjang panjang, aku nak tengok tv.. ^_^
                                                     tata~

3 3 orang hijau bagi komen:

Admin said...[Nak Reply!]

t jgn lupe kem slamkt kmal adli k..
hehhe so encem..!!

syazwa said...[Nak Reply!]

murid yg baik nk bg jwpn ni..
dayah...ostel kite ad tv ke?
huk

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

ahs: oke. no hal.. hik3

syazwa: eh! da xde ke..?