Wednesday, July 4, 2012

ahaiii.. cek mek molek!

Diya Edhayaa | 11:07 PM | 8Comments |
bila sebut ahaii cek mek molek, secara automatiknya, otak mesti akan teringat lagu Dato' M. Daud Kilau.  sape yang tak kenal kan. ahha.!  senyumlah.. senyumlah.. ahaii cek mek molek.. haa, ni lah benda nya. SENYUM. 2 hari ni aku pun tak tahu kenapa, aku asyik rasa nak senyum je.  serius aku tak tahu kenapa aku rasa nak senyum je.  entah hape benda buat aku rasa nak senyum.  



kang senyum lebih2 depan orang, orang ingat aku tak betul pulak.  tapi takpelah, senyum tu kan sedekah.  tadi aku masuk match netball anjuran blok kediaman aku, Seroja.  aku bukannya pandai sangat main netball.  setakat kejar bola tak tentu arah boleh laa. haha. sebab tu aku lagi suka main handball.  ni tengah duk sakit pinggang sebab tadi aku jatuh melantun masa tengah main.  aku jadik GD je pun.  second match, jadi GK pulak.  tak suka jadi GK. =_=  oh ye, team kitorang mewakili PISMP BM Semester 6 namanya Sotong Jelita.  



dah sakit-sakit camni pun, aku rasa nak senyum je lagi.  ape kena ngan aku ni pun entahlah.  hahaha. aku nak buat ISL pulak ah.  nanti kang tak tercontrol senyum aku ni payah pulak.



saja nak poyo. HAHA




8 3 orang hijau bagi komen:

ahsfantasy24 said...[Nak Reply!]

tak acinya buat masa kami takde.
sobs3~~

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

@ahsfantasy24

huuu.. nt suh dak2 blok buat ag match. kite wt game len plak..

Syira said...[Nak Reply!]

salam..

semoga cepat sembuh dari sakit pinggang tu ;)

combi said...[Nak Reply!]

kne tebalikkan laptop neyh .. :p

#joking

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

@Syira

terima kasih atas doamu.. hehe

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

@combi

hahaha.. xpe2.. terbalikkn je.. jgn buang suda..

Youhazreenda said...[Nak Reply!]

comel! hee.. ingatkan diya buat kuih cek mek molek tadi. hihihi

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

@Youhazreenda

hihi.. wakilkn kt reen la buatkn.. diya xpndai.. hehe