Monday, July 2, 2012

praktikum datang lagi

Diya Edhayaa | 5:56 PM | 2Comments |
ingat iklan Ding Dang masa kecik2 je ada datang lagi, praktikum pun datang lagi bhaii.  kali ni fasa 2 pulak.  fasa 1 yang sebulan dah lopaih. ni 2 bulan pulakkss. menggegar jiwa dan raga serta emosi wa cakap.  fuh! fuh! tinggal lebih kurang 3 minggu je laie nak poie sekolah praktikal den. den kono tempias rumate den, dapek la kek sekolah ni haa..



=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=






partner den kali ni ghamai. 2 jejaka, 3 gadis. total, 6 orang satu sekolah.  den ngan member, Cik Rossa unit BM, 2orang laie unit KS.  yang 2 orang jejaka tu unit PSV.  hari tu den dah usha2 sekolah, den nampak.. den nampak.. haha. den nampak banyak laie dinding-dinding yang kosong.. kosong.. eh! terNajwa Latif pulaks! ahaha.  kali ni den kono ngajar PJ sekali. PJ ni kira minor 1 den la. minor 2 den RBT, next sem pulak. dah la, den takde ape dah nak merapu.  mahap la den tulis dalam dialek nogori yang berterabur ni.  den baghu lopaih masuk debat dialek antara unit je pun. aktiviti persatuan BM.  nanti rajin aku update pulak pasal debat tu. cincauu~




2 3 orang hijau bagi komen:

Syira said...[Nak Reply!]

salam

semoga dapat lalui dgn tenang ;)

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

@Syira

wsalam.. tenkiu~~ :)