Sunday, September 11, 2011

sana sini job lepas raya

Diya Edhayaa | 9:08 AM | 4Comments |
kemaen tajuk. hahaha. banyak gila kerja sekarang ni. aku rasa dalam bulan september ni, agaknya entah berapa kali je la aku masuk kuliah. esaimen lagi. oh tidakkkk...! mari baca jadual hidup aku.



6-8.09.2011 - Bina Insan Guru Fasa Ke-4 (dijalankan di Felda Mempaga 1, Bentong, Pahang)

12.09.2011 - amali fotografi (Cameron Highland, Pahang)

14.09.2011 - Hari Kesihatan Kampus - anjuran BSMM IPG aku (kat kampus je lah)

20-23.09.2011 - perkhemahan bersepadu unit beruniform (kat Tanjung Gosong, Pekan, Pahang)

23-24.09.2011 - Kursus Raid Cross Kebangsaan (ntahla kat mana.. huhu)

hujung bulan September, tak silap aku ada pertandingan debat IPG peringkat kebangsaan kat maktab aku. sekelas pulak jadi urusetia. mungkinlah. fuhyoh! tak berenti makkk cakap haa..  aku harap bulan 10 nanti takde lah sibuk sangat macam ni.  



 Kita menggunakan 17 otot untuk tersenyum dan 43 otot untuk mengerutkan wajah. Jadi, marilah kita senyummmm.. ^____^



4 3 orang hijau bagi komen:

♥ cik kieranaa ♥ said...[Nak Reply!]

sibuknyewww

SnowQueen said...[Nak Reply!]

list jage suami n anak2 xde ker ?? saje taw wat2 single ... ha3 :PP

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

kierana: sangat!

snowqueen: ak blom berlaki la sengal.. haha

nazirulhazwan~ said...[Nak Reply!]

giler arg, da macam wakit rakyat:P