Monday, November 28, 2011

Facebook kena hack

Diya Edhayaa | 6:35 PM | 4Comments |
arghhh! kena hack..! kena hack..! seminggu dah kena hack. sejak bila pandai update status bola ni hah? SEJAK BILA? sebelum ni ada ke over-over camni? serius fb kena hack dengan tangan sendiri yang pandai menekan papan kekunci. hehehe. jangan marah aa. nanti kena jual. mau? =='







since cuti semester dah mula  ni, banyak pulak komitmen aku nak tengok bola kan. biasalah, semangat ke'Malaysia'an yang membuak-buak, meluap-luap dalam diri. hahaha. hiperbola sungguh! aku bukanlah peminat tegar bola sepak. kadang-kadang je aku tengok. tapi seminggu ni lain pulak jadinya.  tapi nak mengulas macam Datuk Hasbullah Awang, jauh panggang dari api.


malas nak bebel panjang, semua pun dah tahu.  


kalau xmampu mampu sokong ketika kalah....jangan bersorak ketika menang. :)
# terbayang lagi masa nazmi faiz jaringkan gol. alala~ comeyy kau dik. hihi
# [24] guess what..







4 3 orang hijau bagi komen:

ahsfantasy24 said...[Nak Reply!]

semangat harimau tu yang
kita mahukannnnnnnnnnnnn :)

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

aummmmmmm!!! hehe

hafizudin said...[Nak Reply!]

jangan dikacau sangat budak nazmi ni.
rosak akhlak dia nanti.

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

eh2. mne ade kacau. suka tgk die main je.