Thursday, March 8, 2012

buat teman-teman

Diya Edhayaa | 3:03 PM | 4Comments |
assalamualaikum.  sedar tak sedar, dah dekat nak cuti mid-sem pun.  tak sabar rasanya nak bercuti.  tambahan lagi, aku akan ke Terengganu awal cuti ni.  aku pun dah masuk semester 5, tahun ke-3 degree, bakal menempuh satu lagi fasa baru pembelajaran iaitu praktikum.  dua hari ni, rasa nak habiskan sisa-sisa masa yang ada bergurau senda dengan kawan-kawan.  


semalam, main petanque dan bola tampar.  walaupun main merapu2 je, tapi rasa bessssttttt sangattt.  masa sekolah dulu, kalau nak sentuh benda2 camni, memang aku malas.  tapi duduk sini, minat aku timbul.  terima kasih KPM sebab sediakan subjek PJ dalam course aku.  ^___^


lepas cuti, aku akan berpraktikum.  sebulan berpisah dengan member2.  huwaaaa! tetiba aku nak tacink pulak. hahaha. c'mon la diya, bukannya berpisah lama pun. tengah bulan 4 jumpa la balik. haha.  tapi kan.. kan.. kan.. aku mesti rindu nak 'gaduh' ngan dorang.






aku mesti rindu giler-giler nak :

# bertekak ngan Ehsan dan Ainul.. dorang suka kenakan aku. tapi aku tak amek hati pun. haha. kelakar weyhh. ada-ada je dorang ni.  oh ye! plus gelagat Anep yang buat kitorang tersenyummmmm je.. ^___^ v


# gaduh ngan roomate aku, Liena.  hari2 main kucing hostel.  lina, kalau kau baca ni, kau jangan terharu sangat tau. aku tinggalkan Cilal ngan Ceyla untuk jaga kau.  kucen berjoget tu pun boleh jadi teman kau jugak keyhh. kalau kau takut nak pegi tandas malam2, kau jangan lupa gegar pintu bilik Lala. hewhew :D


# buat sesi luahan hati kat K.ctiey.  asal ada je angin monsun timur laut ke taufan ke, mula la menyemak kat K.ctiey.  dia kan matang dari aku. *kot





Syida..? tak payah nak rindu laa. sebab duduk sekali dengan aku.  hahaha.  teruja la pulak sebab first taim duduk luar kampus. bf die konpem rindu kat die. untunglah ada orang nak rindu. kehkehkeh XD


kesimpulannya, aku mesti rindu koranglah - Adib, Farid, Nan, Din, Pi, Maru, Nizam, Quya, Yaar, Yuu, Rossa, Atie, Zura, Iffa, Farah, Ada, Bell


kbai!~

# malasnya nak kosongkan bilik untuk cuti mid-sem.




4 3 orang hijau bagi komen:

snf said...[Nak Reply!]

selamat berpraktikum cikgu comel:-) ape pun holiday dulu.

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

mekasih! :)

SnowQueen said...[Nak Reply!]

name mbekkk xdek ponnnn... ha3 ;P

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

mbekkk nk wtpe. die bkn rapat gn ak pn. hhuhu