Tuesday, March 13, 2012

kompang dipalu, pengantin baru

Diya Edhayaa | 11:59 AM | 4Comments |
assalamualaikum.  baru pulang dari menghabiskan masa bercuti dengan kawan-kawan.  nak kata bercuti pergi mana2 pulau ke, tidak.  tapi menghabiskan cuti 3 hari berada di Terengganu dengan kawan-kawan cukup membuatkan hidup terasa bahagia.  assignment, ketepikan dulu.  hargai masa cuti yang ada. haha.  


pergi Terengganu sebenarnya nak menghadiri majlis perkahwinan senior, Kak Atikah dan suami, Mohd Fahmi. kedua-duanya pun masih guru pelatih semester 7 dan di IPG yang sama! *sweetnye mereka! selamat pengantin baru senior! 



tapi sehari sebelum tu, singgah di Kuantan dulu, meraikan perkahwinan kakak kawan.  selamat pengantin baru jugak untuk Kak Iena dan suami. ^___^ v




tahniah untuk kedua-dua pasangan pengantin.  semoga berbahagia hingga ke syurga.  buat yang akan atau sudahpun melangsungkan perkahwinan pada musim cuti sekolah ini, aku ucapkan selamat pengantin baru.  semoga Allah memberkati perkahwinan yang telah dibina dan melimpahkan berkat kepada kamu semua. setelah menjadi suami atau isteri, amanahlah atas tanggungjawab yang telah ditetapkan Ilahi.  


#  cinta bukan sekadar rasa, tetapi ia hadir bersama amanah.

#  nantikan entry tengok-sampai-pengsan di Terengganu!






4 3 orang hijau bagi komen:

ahsfantasy24 said...[Nak Reply!]

Semoga bahagia sampai syurga ^^
dah ijau ni bila lagi??? ^^

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

@ahsfantasy24

yg ijau ni tggu ahsfantasy dlu. xley langkah bendul. hahaha

~cik atin~ said...[Nak Reply!]

slamat pengantin baru senior :)

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

@~cik atin~

smoga bhgia hingga ke akhir usia.. :)