walaupun tak berape sihat.. hidung sroot sroot.. tapi tetap nak post entry ni.. ehem! start pukul 7 pagi tadi lagi dah boleh undi untuk peringkat kedua ni.. sampai 7 pagi 23 disember.. 2 hari je... kalau dulu, blog masing-masing ada nombor plat, sekarang guna nama blog je.. macam mana nak vote?? okeh3.. aku kasi tau..
macam kat blog ni, readers semua boleh click je kat swift putih yang ada kat sidebar tu.. pixca tu trus direct ke site untuk mengundi.. undian peringkat kedua .. senang je kan... aku pun tak harap sangat blog ni dapat top 10.. tapi sekurang-kurangnya usaha kena ada kan.. menang ke kalah ke, adatlah tu.. kalau semua menang, sapa nak kalah.. huhu.. dah bersaing dengan 49 blog yang lain lagi.. sengit wohhhh! ape-ape pun, koranglah nadi aku..
VOTE ..::SAYA SUKA HIJAU::..
VOTE ..::SAYA SUKA HIJAU::..
VOTE ..::SAYA SUKA HIJAU::..
VOTE ..::SAYA SUKA HIJAU::..
VOTE ..::SAYA SUKA HIJAU::..
![]() |
| by clicking diz pixca at d sidebar, korang akan direct ke site untuk mengundi... TQVM! =) |







