Monday, December 20, 2010

terima kasih BPM

Diya Edhayaa | 9:50 PM | 2Comments |
aku dah lepas masuk peringkat ke-2 BBPM.. mula mula rasa macam tak percaya.. yelah, siapa sangat aku ni kan.. blog pun main tulis ikut suka.. mula mula tengok ada jugak bloggers baru join contest ni.. tapi rasa cam takde keyakinan je nak join.. bila kawan baik sendiri suruh join, aku tak lepaskan peluang.. cewwaahhh gituu.. nak kena kawan baik suruh dulu.. lepas join BPM ni banyak perubahan yang berlaku kat blog aku.. sampai aku pun kadang kadang camni.. 




antara perubahan yg berlaku kt blog aku:

  • ramai yang view blog aku - sebelum ni rasa jugaklah macam takde sape pun nak jenguk sini.. lepas join, visitor memang bertambah..
  • kenal ramai bloggers - tak kiralah bloggers ni lama ke baru ke.. tapi memang ramai sesangat.. macam cendawan.. and yang aku perasan, walaupun dorang baru, tapi blog dorang memang superb...
  • followers bertambah - memang sangat bertambah.. sebelum ni entah berapa kerat je la yang duk follow follow blog ni.. 

senang citer, hari ni aku boleh tersenyum 500meter....

 

dan aku pun nak kasi sikit ucapan... hee~

THANKS BPM
THANKS BRO AZMAN ROSLAN
THANKS KABINET @ BPM
THANKS FOLLOWERS
THANKS VIEWERS
AND SEMUA YANG DAH SUPPORT AKU BERBLOG....


2 3 orang hijau bagi komen: