Showing posts with label blog baru pilihan. Show all posts
Showing posts with label blog baru pilihan. Show all posts

Tuesday, December 21, 2010

dah boleh mengundi!

Diya Edhayaa | 11:00 AM | 8Comments |
walaupun tak berape sihat.. hidung sroot sroot.. tapi tetap nak post entry ni.. ehem! start pukul 7 pagi tadi lagi dah boleh undi untuk peringkat kedua ni.. sampai 7 pagi 23 disember.. 2 hari je... kalau dulu, blog masing-masing ada nombor plat, sekarang guna nama blog je.. macam mana nak vote?? okeh3.. aku kasi tau..

macam kat blog ni, readers semua boleh click je kat swift putih yang ada kat sidebar tu.. pixca tu trus direct ke site untuk mengundi.. undian peringkat kedua .. senang je kan... aku pun tak harap sangat blog ni dapat top 10.. tapi sekurang-kurangnya usaha kena ada kan.. menang ke kalah ke, adatlah tu.. kalau semua menang, sapa nak kalah.. huhu.. dah bersaing dengan 49 blog yang lain lagi.. sengit wohhhh! ape-ape pun, koranglah nadi aku.. 

VOTE ..::SAYA SUKA HIJAU::..
VOTE ..::SAYA SUKA HIJAU::..
VOTE ..::SAYA SUKA HIJAU::..
VOTE ..::SAYA SUKA HIJAU::..
VOTE ..::SAYA SUKA HIJAU::..



by clicking diz pixca at d sidebar, korang akan direct ke site untuk mengundi... TQVM! =)

Monday, December 20, 2010

terima kasih BPM

Diya Edhayaa | 9:50 PM | 2Comments |
aku dah lepas masuk peringkat ke-2 BBPM.. mula mula rasa macam tak percaya.. yelah, siapa sangat aku ni kan.. blog pun main tulis ikut suka.. mula mula tengok ada jugak bloggers baru join contest ni.. tapi rasa cam takde keyakinan je nak join.. bila kawan baik sendiri suruh join, aku tak lepaskan peluang.. cewwaahhh gituu.. nak kena kawan baik suruh dulu.. lepas join BPM ni banyak perubahan yang berlaku kat blog aku.. sampai aku pun kadang kadang camni.. 




antara perubahan yg berlaku kt blog aku:

  • ramai yang view blog aku - sebelum ni rasa jugaklah macam takde sape pun nak jenguk sini.. lepas join, visitor memang bertambah..
  • kenal ramai bloggers - tak kiralah bloggers ni lama ke baru ke.. tapi memang ramai sesangat.. macam cendawan.. and yang aku perasan, walaupun dorang baru, tapi blog dorang memang superb...
  • followers bertambah - memang sangat bertambah.. sebelum ni entah berapa kerat je la yang duk follow follow blog ni.. 

senang citer, hari ni aku boleh tersenyum 500meter....

 

dan aku pun nak kasi sikit ucapan... hee~

THANKS BPM
THANKS BRO AZMAN ROSLAN
THANKS KABINET @ BPM
THANKS FOLLOWERS
THANKS VIEWERS
AND SEMUA YANG DAH SUPPORT AKU BERBLOG....


Sunday, December 19, 2010

vote lagi

Diya Edhayaa | 10:11 PM | 2Comments |
salam u olls.. dah nak tido ke? jap... bace ni dulu.. huhu.. intro macam hape.. hehe.. untuk pengetahuan semua, undian untuk peringkat kedua akan dibuka pada hari selasa ni...


7 pagi 21 disember 2010 - 7 pagi 23 disember 2010


haa.. 2 hari je tau.. tak lama pun.. nak undi ni tak perlukan duit pun.. macam nak undi reality show kat tv tuh.. hehe.. just luangkan sikit masa undi blog mana yang layak.. kali ni, dah takde nombor-nombor plat cam dulu..
guna nama blog jer.. macam blog ni.. ..::SAYA SUKA HIJAU::..  jadi, fikir fikirlah dulu blog mana yang nak undi nanti.. link nak mengundi.. nanti eh... ;)



*...tata...*

Saturday, December 18, 2010

award dari key yea + 2nd round BBPM

Diya Edhayaa | 3:28 PM | 6Comments |
mekasih banyak banyaklah kat key yea bagi saye award.. terharu ni.. terharuuuuu.... cepat bagi baldi.. air mata nak menitik dah ni.. kang banjir, puas pulak nak berpindah randah.. dah la sekarang ni pun musim hujan.. sejuk baiii.. macam duk kat oversea uh.. main baling baling snow... hehehe..






comey je ko senyum kan zirafah... kepada tuan zirafah , nanti sudi sudilah vote den eyh.. haha.. menda la aku mengarut ni.. badan dahlah tengah letih ni.. penat g bersosial ngan dotdotdot... sape ek dotdotdot??? nanti la aku citer.. bukan special mane pun hidup aku ni.. biasa biasa jer... ape ape pun tahniah jugaklah dekat 49 blog yang layak ke pusingan kedua BBPM.. macam mana pun, aku tetap bersyukur sebab dah lepas 2nd round.. arigato, syukran n segala terima kasih lah kat followers ke readers ke silent readers ke n sape sape je la yang dah vote aku.. hehe...blog aku ni taklah best mane pun.. kepada yang dah follow blog aku, nantilah aku 'ganyang' korang semua ek.. hwahwahwa...


pssttt: broadband aku dah laju... hik3!! takde kaitan pun...


*...tata...*


Wednesday, December 15, 2010

macam ABPBH je rasa

Diya Edhayaa | 1:48 PM | 3Comments |
hot! hangat! cewwwaahhh.. memang hangat la.. tu je boleh aku cakap.. macam nak masuk ABPBH.. hehehe..serius.. sengit giler tengok persaingan blog-blog baru ni bersaing.. tapi, baguslah kan.. bersaing secara sihat... sama-sama nak naik.. bagus gak creator ni buat kategori ni.. dapat jugaklah kami ni berkenalan dengan yang lain kan.. hehe.. tadi, bukak lappy.. tengok lagi.. kedudukan hari ni..



haa.. itu kedudukan saya.. belum tengok yang atas-atas.. perggghhh!!! memang dahsyat la.. tapi, biarkan readers atau followers yang tentukan.. mereka suka, mereka vote.. tiada paksaan.. tapi kalau suka blog ini, silalah vote.. hehe... 2 days left.. cepat-cepat... :)


*...tata...*



Monday, December 13, 2010

kisah menunggu, maaf dan undi

Diya Edhayaa | 1:10 PM | 0Comments |
hey hoo! hepi monday... walhal hati ni taklah hepi pon hari ni.. ntahlah mood agak kurang stabil.. sebab ape ekh..? sebab aku bengang tahap serius, paras merah.. haha.. mengarut! mengarut! bengang bukan ape, sebab incik BB ni haa.. boleh pulak main main ngan aku.. kasi cepuk 2 kali baru taw... so, nak update entry baru kena tunggu mood die okeh.. kalo tak main aucak aucak macam budak umo 2 tahun dengan aku.. aisey! tak suka sungguh.. lagi satu haruslah mood tak okei sebab aku tengah tunggu sesuatu yang tak keluar keluar ag.. bila nak keluar weyh..????? terbanyak tanda soal pulekkk... etceli, aku tunggu result exam semester lepas,, tak sabar gak nih.. kot kot dapat cam Hanis Zalikha ke kan... hehe.. memang hebat la Hanis tuh.. respect  betol aku ngan dia.. 3.92 tu beb..dah la cantik, bijak pulak tuh.. mane nak cekau pointer tinggi camtu kalo aku ni.. study pon last minit je selalu.. 


emm.. habis bab menunggu.. ni nak mintak maaf.. haha.. ade sesi mintak maaf lagi tuh.. dah la dalam satu entry 3 sub topik terus.. tak pe kan.. aku nak mintak maaf la sebab tak balas komen komen pengkomen yang rajen komen dekat aku punya entry.. *apesal banyak sangat word komen eh! macam ramai je komen.. tak kesah la kan.. ada yang siap bagi url blog lagi.. sory banget deh sebab tak sempat nak follow u olls.. atas sebab..... sila rujuk perenggan di atas.. hehehe.. nanti kalau incik BB aku dah penat maen aucak aucak, dia ajak makan makan ke jalan jalan ke, aku p lawat belog u olls k.. ;)

sub topik seterusnya... UNDI! haha.. terbold, terlarge font pulak.. satu malaysia dah tau kan yang sekarang ni undian dah bukak untuk blog baru pilihan.. from 7 a.m. 13 disember sampai 7 a.m 17 disember.. lame tuuuu.. so, kalau suka blog aku yang biase biase ni boleh ar vote ye.. hehe.. pilihan 6, no 231... ape? 231...lagi sekali..! 231... selamat men'vote'.. 


*...tata...*



Friday, December 10, 2010

tersenarai dalam blog baru pilihan malaysia

Diya Edhayaa | 1:15 AM | 5Comments |
sejuk kaki tangan! haha.. ape punya diya la.. etceli, blog ni dah masuk senarai Blog Pilihan Malaysia.. cewwaaahhh!! baru tersenarai... tak kisah la kan.. at least ada..  tol tak?? sebelum ni blog pilihan malaysia dah ada wat contest untuk blog  macam blog personal lelaki dan wanita pilihan, blog lawak pilihan, blog suami dan isteri pilihan and blog tutorial pilihan..



-klik untuk pembesaran saiz hingga XL-


jeng jeng jeng.. saya ada dalam dalam senarai yang ke-6.. jom! usha usha saya ada kat mane.. eheh..

-klik untuk pembesaran ke saiz XXL-


u olls tanye nape dalam tuh BILE DIYA MULE BERCERITA bukan SAYA SUKA HIJAU?? sebab sebelum ni saye gunakan namakan tuh untuk blog ni.. sekarang dah tuka jadi saya suka hijau sebab saya memang suka warna ijau... love it!!! tgk blog je la.. hehe.. pape pon, syukran jazilan untuk BPM sebab up kan kami yang baru berblog ni... :D




pssttt : malam ni nak tido sambil senyum arnab.. boleh tak?? heee~ =p


*...tata...*