Monday, December 13, 2010

kisah menunggu, maaf dan undi

Diya Edhayaa | 1:10 PM | 0Comments |
hey hoo! hepi monday... walhal hati ni taklah hepi pon hari ni.. ntahlah mood agak kurang stabil.. sebab ape ekh..? sebab aku bengang tahap serius, paras merah.. haha.. mengarut! mengarut! bengang bukan ape, sebab incik BB ni haa.. boleh pulak main main ngan aku.. kasi cepuk 2 kali baru taw... so, nak update entry baru kena tunggu mood die okeh.. kalo tak main aucak aucak macam budak umo 2 tahun dengan aku.. aisey! tak suka sungguh.. lagi satu haruslah mood tak okei sebab aku tengah tunggu sesuatu yang tak keluar keluar ag.. bila nak keluar weyh..????? terbanyak tanda soal pulekkk... etceli, aku tunggu result exam semester lepas,, tak sabar gak nih.. kot kot dapat cam Hanis Zalikha ke kan... hehe.. memang hebat la Hanis tuh.. respect  betol aku ngan dia.. 3.92 tu beb..dah la cantik, bijak pulak tuh.. mane nak cekau pointer tinggi camtu kalo aku ni.. study pon last minit je selalu.. 


emm.. habis bab menunggu.. ni nak mintak maaf.. haha.. ade sesi mintak maaf lagi tuh.. dah la dalam satu entry 3 sub topik terus.. tak pe kan.. aku nak mintak maaf la sebab tak balas komen komen pengkomen yang rajen komen dekat aku punya entry.. *apesal banyak sangat word komen eh! macam ramai je komen.. tak kesah la kan.. ada yang siap bagi url blog lagi.. sory banget deh sebab tak sempat nak follow u olls.. atas sebab..... sila rujuk perenggan di atas.. hehehe.. nanti kalau incik BB aku dah penat maen aucak aucak, dia ajak makan makan ke jalan jalan ke, aku p lawat belog u olls k.. ;)

sub topik seterusnya... UNDI! haha.. terbold, terlarge font pulak.. satu malaysia dah tau kan yang sekarang ni undian dah bukak untuk blog baru pilihan.. from 7 a.m. 13 disember sampai 7 a.m 17 disember.. lame tuuuu.. so, kalau suka blog aku yang biase biase ni boleh ar vote ye.. hehe.. pilihan 6, no 231... ape? 231...lagi sekali..! 231... selamat men'vote'.. 


*...tata...*



0 3 orang hijau bagi komen: