Tuesday, June 21, 2011

perkataan itu mencuit jiwa

Diya Edhayaa | 9:04 PM | 8Comments |
dalam hidup ni, selalunya mesti ada je benda yang mengingatkan kita pada sesuatu.  tak kisahlah sama ada perkataan ke, benda ke, gaya bercakap ke.  dan perkara-perkara macam ni lah yang membuatkan kita teringat pada seseorang.  sometimes.. :)


dah dua hari masuk semester baru ni, dua hari ni jugaklah diya tersensitip sikit dengan perkataan yang lecturer sebut.  hahaha.  bukan sensitip sebab terasa hati, tapi sebab.. sebab.. sebab.. sebab perkataan tu mengingatkan diya pada seorang kawan yang dah takde.  err.. takde kat kampus ni lah.  yang dah habis study pon.  yang dah nak jadi cikgu pon tak lama lagi. 




emmm.. semalam sorang lect ni sebut pasal hukum D-M.  ada die bagi contoh , bunga _____.  apa lagi, nak tergelak besarlah diya.  nasib baik pandai cover gelak lagi. hekhekhek. Kierana ngan Cieda pon tersengih-sengih.  hamboi hamboi hamboi. hahaha.  yesza! bunga ______ itu panggilan untuk dia.  nama tu ada sejarah sendiri.  kalau sape-sape yang ada baca entry diya sebelum ni, tahulah bunga apa. =p


yang tuh da satu hal, hari ni ada lagi lect sebut perkataan pakis___.  hey!! kenapa 2 hari ni semua perkataan berkaitan dengan dia ajeeeee.  hahaha.  takkan lect tau ape yang diya rasa sekarang ni.  tidak.. tidak.. 


# minggu depan.. oh! minggu depan.. 






8 3 orang hijau bagi komen:

Andrik McVean said...[Nak Reply!]

hi there, i have just followed your blog..i hope you can follow me back..u have a nice blog here..
i will be waiting for you on my blog...see u there..cheers

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...[Nak Reply!]

haha. abg H

mien eaststar said...[Nak Reply!]

haha...bunyi mcm tgh bahagia jer tu... 'anak2 abah' sihat ke ? auuwwww~ :P

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

andrik: ouh.. thanx 4 follow my blog.. i'll follow u back..

k.ct: syhhh! jeng3.. haha

mien: uikss!! frasa panas tuh bro.. wakakaka :D

Kami Cikgu Blogger said...[Nak Reply!]

terima kasih kerana sudi singgah di blog kami :)

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

tQ juge singgah cni.. :)

Liyana Zahim said...[Nak Reply!]

Jgn dok gelak sorg2.. T elok2 org dtg minang kat umah tgk diya cmtu balik smule tak jadik minang.. Wuahahahah~

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

yana: hahaha.. xmau mak nyahhh..!!