Tuesday, June 28, 2011

sindrom apakah ini??

Diya Edhayaa | 10:28 PM | 0Comments |
krooohh.. kroooh.. krooohhh... hoi! bangkitlah... *gosok-gosok mata* hyep korang semua! ari tuh rajin sangat update blog.  macam macam benda nak tulis rasanya.  tapi minggu ni, entah ke mana mood nak blogging.  memang mood blogging ni ada turun naiknya ek.  mungkin.



awal semester ni macam tak banyak sangat benda nak buat kan.  pagi tadi ada ceramah SKMM.  esok pulak ada sambutan Hari Guru.  sebab masa Hari Guru yang sebenar, kami dah start exam.  tangguh dululah.  eh! apesal macam lari tajuk pulak ni.  oke. nak citer yang sekarang ni ada satu sindrom.  


sindrom apakah? takpe. takpe. aku tanya, aku jawab.  haha. sindrom malas nak update blog.  sebok nak baca novel.  sebok nak texting.  padahal texting member-member je. sebok nak tido. haish! kuat bebenor tido nye.  


dan yang paling penting, hujung minggu ni nak kawen.  eh! nak pegi my sis kawen.  aku lambat lagi nak kawen.  entry lepas ada aku notes pasal "minggu depan".  maknanya minggu ni la kan.  tapi entah tetiba kenapa dan mengapa, aku rasa macam takde perasaan pulak.  entah.  lost pulak rasa.



# dekat di mata, tapi masih belum terlihat.



0 3 orang hijau bagi komen: