Sunday, July 10, 2011

Percaya Padaku, kalau tak percaya..??

Diya Edhayaa | 10:09 PM | 3Comments |
tetibe kan.. tetibe kan.. aku rase nak hapdet blog. aku nak meghepek hape pon entah.  tapi aku sangat suka dengan lagu Ungu ni, Percaya Padaku.  fuhhh! minat gilerssss laa.. semalam je entah berapa kali aku ulang. aku dapat kat Cik Kierana la ni.  best benau laaa... walaupun aku rasa lagu ni dah lama jugak.


PERCAYA PADAKU - UNGU

Aku tak tahu apa yang ku rasakan
Dalam hatiku saat pertama kali
Lihat dirimu, melihatmu
Seluruh tubuhku terpaku dan membisu
Detak jantungku berdebar tak menentu
Sepertinya aku tak ingin berlalu

Reff:
Berikan cintamu juga sayangmu
Percaya padaku ku kan menjagamu
Hingga waktu menjemputku

Ku berikan cintaku juga sayangku
Percaya padaku ku kan menjagamu
Hingga waktu menjemputku

Saat ku tahu kau akan pergi jauh
Izinkan aku tuk selalu menantimu
Untuk katakan ku ingin dirimu (ingin dirimu)

Agar kau tahu betapa ku terlalu
Mencintaimu aku akan menunggu
Hingga dirimu kembali untukku

Repeat reff

Tolonglah aku bagaimana diriku
Ungkapkan itu rasa yang membelenggu
Dalam hatiku ku cinta padamu

Repeat reff

Berikan cintamu juga sayangmu
Percaya padaku ku kan menjagamu
Hingga waktu menjemputku


minat betul la lagu ni.  orang selalu kata, kalau kita minat satu-satu lagu tu, mesti ada kaitan dengan hidup kita jugak kan.  tapi lagu ni takde kaitan apa pun dengan aku.  cuma aku suka je lah.  :)

gambar tiada kaitan dengan lagu.. haha!



3 3 orang hijau bagi komen:

akmaL said...[Nak Reply!]

mmg best lagu nih XD

mien eaststar said...[Nak Reply!]

jiwang nyew lagu dia ..ehehe

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

akmal:tu laa.. suke aih..

mien: dpt dr akak kiut! haha