Wednesday, July 27, 2011

gosip zaman sekolah

Diya Edhayaa | 9:50 AM | 5Comments |
aku dulu sekolah asrama.  kecik-kecik lagi mak aku dah hantar aku duk asrama.  kecik pon tak kecik sangat.  tapi zaman baru nak remaja.  means Form 1 aku dah duduk asrama.  punyalah tak nak duk hostel, jadi tiap-tiap minggu mak aku datang jenguk aku kat asrama.  


asal mak abah aku datang je, menangis.  seingat aku la, selama aku sekolah 5 tahun kat situ, 2 kali je kot parents aku tak datang jenguk.  haha.  datang seharusnya bawak makanan.  ouh! tetiba je teringat kat member seangkatan dulu.


zaman sekolah dulu, nak kata aku baik sangat pun tak.  jahat sangat pun tak.  nakal sikit la kot.  ade genk baru best.  masa form 4 tak silap, aku ada minat sorang senior ni. aku namakan sebagai I.  nak kata hensem sangat cam Seth Tan tu tak la.  tapi not bad la.  aku kan suka sangat orang pakai spek ni.  konon nampak educated. haha.  


dan hari ni besday dia yang ke-21.  aku kata senior tadi kan? memang dia senior.  tapi dia sama tua dengan aku, tak tahulah dia ni lompat darjah ke.. berlari darjah ke hape. tapi,   aku pun wish la kat wall die tadi.  pastu boleh pulak ade member baik die merangkap pembuli aku, si B komen kt wall post aku.  





yang ni pulak mase aku buat semak wall B.  aduii .. memang kerja nak mengenakan aku saja.




ni pun nasib baik aku alih-alih topik.  kalau tak, memang jadik bahan.  aku kadang-kadang rasa macam aku ni adik-adik pulak.  ada akak, ada abang yang suka menyakat aku.  huhu.  bila teringat kenangan zaman sekolah, memang aku nak tergelak je. serius! zaman sekolah memang best.


# ade orang cakap aku kena virus C.. pastu, dalam hati ade taman orkid pulak.  adui.. macam-macam..



5 3 orang hijau bagi komen:

| CIKZEK | said...[Nak Reply!]

oto ke yunk ?? hahahahaha :D lawakkk lawakkk. siyes rindu gile kot zmn dedulu. huk3

♥ 미스 kiera ♥ said...[Nak Reply!]

bunga orkidnyeee ponnn..

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

zack: aan.. si spek nerd.. hehe


k.et: yg 2 gosip kt ipg.. huhu

Lieya Liyana said...[Nak Reply!]

ha ha ha . aku kenal ! aku kenal ! aku yang duk menggila gan ko n azie sekali . hikkkkk ~ ~ ~

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

haha.. ko jgn nk ckp x knal la kn.. ko pon sme semangkuk je gn ak n azie.. hik3 :D