Wednesday, July 6, 2011

pinjam tin biskut sekejap boleh?

Diya Edhayaa | 12:28 AM | 5Comments |
malam-malam camni memang mood entah hape-hape.  rase nak gigit tin biskut je.  malangnye tin biskut takde.  yang adenye bungkusan biskut.  kalau aku kunyah sikit-sikit ape jadi ek.  emm.. tin biskut takde. 


kalo aku main tuju-tuju selipar pun okey jugak kan.  tuju pulak kena sasaran.  lantak kau lah tertelan selipar tu ke.. terjolok kat mate ke.. tersangkut kat telinga ke.. eh! dah aku kate entah hape entah kan.  sebijik macam maruku.




ish! aku pun tak tahu ape benda aku nak tulis ni.  susah aku nak luahkan.  macam aku ni bersalah sangat.  macam aku ni buat kesalahan yang amat besar dengan kau.  padahal benda simple je.  aku tak hadap laa nak simpan barang-barang antik kat muzium bilik aku ni.  tak ponnnn.  tapi aku ni matang.  walaupun selalunya orang kata aku ni manja. *giler hape budak neh mengaku diri sendiri matang.. hahaha



aku tau kau tak baca pon blog aku.  kalau kau baca pun, ikut kau lah.  takde masa pulak aku nak tukar URL ke. private blog ke. kau nak hentam aku semula, hentamlah.  aku tak kesah.


kawan dengan kucen educated lagi senang...




5 3 orang hijau bagi komen:

Cik Yatt said...[Nak Reply!]

takde lak tin bskut nak ksi pnjam..hee

ibunaznoy said...[Nak Reply!]

eh..ada selipar bentuk ikan ^_^

p/s:tensen2 tu p mkn coklat ye dik,best!!

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...[Nak Reply!]

shantiknyer slipa..
kreatipppp!!!

♥ cik kieranaa ♥ said...[Nak Reply!]

muahahha,..MATANG yea?
men lawan2 entry kat blog la pulak..matang sgt la hangpa nehh..hahahahahhahahahah..

dayah pon kurenggg matang jgk kannn...kannn..kannn....
:P


kucen educted 2 yg xtahan.
ckp kt abg H !

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

cik yatt: tin sardin pon boleh.. haha


ibuaznoy: 2 la.. keretip benau org wt tuh.. huhu.. ase nk makan sekut tawa je ni..

leily: kannnn~ :D

kierana: matang ah cmni.. xkn nk ukur guna pembaris pulak.. haha.. jangan..! jangan gtw beliau.. ini scret belog.. huhu