Saturday, July 2, 2011

perigi cari timba

Diya Edhayaa | 11:04 AM | 3Comments |
humakaih!! penat juga buat senamrobik tadi.  etceli hari ni, ada larian serentak 1Murid 1Sukan 1Malaysia.  aku tak lari pun.  tapi jadi sukarelawan PBSM.  mana lah tahu, tiba-tiba ada yang terjatuh, cedera, terseliuh ke kan.  


tapi alhamdulillah, part yang aku jaga takde masalah.  tapi kat part lain, ada lah jugak.  hari ni gak, combine dengan student sekolah menengah dan sekolah rendah.


balik pada point utama.  perigi cari timba. atau dengan kata mudahnya, perempuan usha lelaki.  adakah relevan jika seorang perempuan memulakan langkahnya terlebih dahulu...? need korang punya pandangan. thanx yup..! :)




# terfikir lepas tengok movie 3,2,1.. Cinta 

# paling suka ayat ni "tapi aku ada hati! hati aku kau yg x nampak..!" [Fariz : 3,2,1... Cinta]


3 3 orang hijau bagi komen:

mye said...[Nak Reply!]

kadang kala pribahasa tu prlu diguna balik kot yela sbb zman skunk nie ssh jupe psangan yg btul2..
huhu

Gen2Merah said...[Nak Reply!]

tak salah perigi mencari timba.. asal tidak melebihi batas. memang zaman sekarang memerlukan keadaan yg macam tu.. (",)

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

mye: maybe.. susah kn nk cri yg btul2..

gen2merah: btol2.. sokong 102% .. hehe