Wednesday, October 19, 2011

3 pagi

Diya Edhayaa | 3:16 AM | 5Comments |
pukul 3 pagi. 
masih belum melelapkan mata.  
sedikit pun aku tak bisa.
masih mengetuk papan kekunci komputer riba.  
melangsaikan kerja yang belum selesai. 
namun, jauh di sudut hati, ada sesuatu yang membuatkan aku belum mampu melelapkan mata.



Ya Allah, apakah semua ini.  
aku terasa seperti ingin berlari jauh keluar dari dunia ini.


entahlah.  
sulit sungguh.  
ku mohon petunjuk dariMu, ya Allah...



5 3 orang hijau bagi komen:

♥ cik kieranaa ♥ said...[Nak Reply!]

byk sgt berfikir yg TAK PERLU.

Suhami Ahmad said...[Nak Reply!]

samtaim kita akan merasa naluri macam tu

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

kierana: huhu.. terfikir..

suhaimi: emm.. bile tgh mlm jd la merapu cmni..

Youhazreenda said...[Nak Reply!]

kalau susah nak tido tu, maknanya tengah stress n otak ligat berfikir...

take it easy k.. kadang2 kita usaha, dan selebihnya serah pada takdir je..

:)

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

emm. i'll try, reen..