Sunday, October 23, 2011

duakaligembira

Diya Edhayaa | 1:36 PM | 4Comments |
haip-haip!! cuti baru saja bermula.  ah! seronok betul bila ada kat rumah ni kan.  makan pun macam raksasa.  duduk ipg best sebab selalu dapat cuti yang banyak.  setiap kali raya cina, raya puasa, raya deepavali, kompem dapat cuti seminggu.  hehe


dalam beberapa hari ni, aku rasa aku agak ke laut sikit yea.  tah ke pulau mana dah aku sampai.  jauh nau haa belayar.  almaklumlah, nak hujung-hujung sem ni, keje pun dah takde.  tinggal nak sudahkan fail subjek yang perlu dihantar.  pastu malam-malam takde keje, melepak-lepak-lepak je lah kejenye.  nak study awal-awal, aku bukan kakistudy.com. 


mood aku menulis pun cam happy-happy je.  ehehe. dah spesies kakigelak.com, buat derk je la.  bak kata 'abang' aku, " buat perkara yang menggembirakan.  jangan pikir sangat".  oke. oke. tah hape duk merapu punya panjang.  padahal nak cerita benda lain.  its bout kegembiraan yang berganda. 





first, my frenz *kira fren la kan geng KPLI dah selamat dapat posting.  ewah!! aku pulak yang terober eksaited.  macam aku yang posting.  akhirnya penantian dorang selama 5 bulan dah berakhir.  whoa! suda jadik cekgu betul meyhhh.  :D  tapi, aku tengok dorang ni ramai yang posting perak, selangor and johor.  aku nanti tak tahulah nak pilih pahang or negeri sembilan.  ah! praktikum pun belum.  sebok nak posting. ada 2 tahun lagi oke. haha


second, tentang seseorang.  yeah! seseorang itu seorang gadis.  perempuan.  girl.  err apalagi yang perlu aku definisikan..? di saat aku tak menentu, dia bagi aku sedikit kegembiraan.  tengah  malam kau, sapa sanggup nak temankan.  tapi dia ada.  terima kasih sangat-sangat kat dat gurl yang baek hati tuh.  bila aku datang angin monsun timur laut, mesti aku teringatkan dat gurl.  terus tak jadi nak bertiup.  hihi ^___^


double happiness okeh! bagi aku la kan, hidup ni, semua benda kita rasa *yang tak elok jangan rasa.  kalau tak rasa, kita sekadar hidup, tapi bukan jalani kehidupan tu.



# LIFE is a BOOK.  EVERYDAY is a NEW PAGE.  EVERY MONTH is a NEW CHAPTER.  EVERY YEAR is a NEW SERIES.



4 3 orang hijau bagi komen: