Sunday, October 30, 2011

merapu tengah malam

Diya Edhayaa | 1:45 AM | 4Comments |
padan muka.  tengah malam pun tak reti-reti nak tido.  
duk merayau tak tentu hala kat dunia maya.  
bantal busuk ke, tedy bear ke, letak tepi.
aku sebok nak menekan keyboard laptop.
tah benda hape aku nak taip pun aku tak tau.
hahaha.
yang aku tau, esok nak balik kampus da.
malasnya.
tinggal 11 hari lagi nak final exam.
5 paper nak menggoreng.
nanti boleh la tengok camne hidup aku tak keruan bila exam.
lagi tak normal.
hek hek hek.
tetiba aku rasa nak tido pulak.
kan aku kata aku merapu je.
sape suruh ikut aku merapu.
hehehehehe.
gudnite eberibadi.
i nak tido dulu.
mimpi indah yaww!~




4 3 orang hijau bagi komen:

Hanim Mahali said...[Nak Reply!]

Good Luck for exam dik ! =)

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

mekasih kak.. :)

avam ming said...[Nak Reply!]

best of luck yew .. hehe .. tgh rajen BW ni .. nk komen abes entri ... hihi

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

komen entri smpy abes xpe. kalo hack blog, xley. haha