Tuesday, March 29, 2011

aku budak bermasalah

Diya Edhayaa | 2:12 AM | 1Comments |
memang aku budak bermasalah.. so, what..? paling tak boleh bla, malam malam je mesti buat hal.. ni yang aku tak suka ni.. tapi nak buat macam mana.. seminggu dua ni , fuh! menguji kesabaran.. meningkatkan daya usaha.. eh! dah macam nak buat objektif kertas kerja.. stop it! kertas kerja BIG tak perlu tulis kat sini laa.. 


actually, aku ni kalau berjaga malam, perut mula buat hal.. apa lagi kalau bukan lapar.. eja betul betul.. L.A la, P.A.R par..  LAPAR.. huish! tengah malam macam ni bukan taim nak melantak tak hengat..

tengah duk buat diari pj, sambil facebooking.. aku rasa lapar.. tapi bukan nak makan.. aku terasa nak minum sesuatu yang sejuk dan  menyegarkan..sedapnya... nak tahu apa??

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=


CARROT SUSU!!!

sedapnya kalau dapat carrot susu malam malam camni... yummy!
aku tak nak duk lama lama depan laptop ni dah.. nanti macam macam bayangan makanan sedap sedap muncul dalam otak aku... wuuu~~

selamat malam semua... 

pssttt: entry tiada kaitan dengan tajuk..

:)

1 3 orang hijau bagi komen:

khairiyah said...[Nak Reply!]

huhu..samela kite awk..bile stay up je ank tekak mesti ngengade nak itu ini kan...manela nak dpt tgh2 mlm gini...hadeii ;p