Wednesday, March 23, 2011

DAIM

Diya Edhayaa | 10:48 PM | 5Comments |
DAIM..? cik abang kacak ade dslr ke.. auw.. bukan! habis tu.. takkan nama kucing peliharaan pulak.. kalau kucing, memang aku ngap ngap dah kucing tuh taim buat keje.. taim buat keje aku memang suka makan.. tak taulah kenape, sebab nak cari feel kot.. haha.. banyaklah kau punya feel.. 

assignment aku sekarang banyak gile woh.. nak termuntah aku rasa.. bukan setakat assignment yang kerja kursus tu, tugasan dalam kelas yang nak kena submit everyweek, amali, nota.. phewww~ lelah.. inilah cabaran seorang bakal mahasiswa..



tapi kan.. kan.. kan.. *sile bagi sedas pelempang.. haha.. sambil aku duk siapkan segala keje ni, aku duk kunyah kunyah Daim dari tadi.. entah berapa banyak dah aku makan.. oh ye! Daim ni sejenis coklat.. aku kirim coklat ni pada member aku yang buat PBS kat Kedah hari tu.. senang cerita, member aku beli coklat ni kat Langkawi.. aku suka rasa coklat ni.. sedap! haha.. kalau tak sedap, takdelah aku suka.. kalau sakit gigi lepas ni, aku nak salahkan Daim sebab coklat ni sedap dan aku pun terasa nak makan banyak banyak..


makan sampai rongak!


pssttt: jangan lupa gosok gigi sebelum tidur! 

:)

5 3 orang hijau bagi komen:

cieda montello said...[Nak Reply!]

xbyop ag tuh!
kne mkn byop ag!
hahaha :p

Cikgu Jang .. said...[Nak Reply!]

salam....

dulu masa x tahu apa itu coklat daim....terfikir jugak, ke nama org yg menjualnya ' daim'...

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

cieda: kalo gg aku rongak, cmne..? nt x cun lau b tgk.. hik3

cikgu jang: hehe.. mule2 kn.. daim sdap..

Rozuan Ismail said...[Nak Reply!]

suka sgt Daim..mak selalu beli masa g langkawi

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

yg coklat keras kt dlm 2 besh! hehe