Friday, March 25, 2011

tak normal

Diya Edhayaa | 10:49 PM | 2Comments |
aku tak nak bebel panjang panjang.. perut dah kenyang,, tapi hati belum senang.. ye, kenapa aku dengar lagu tu.. kenapa lagu tu dekat dengan apa yang pernah aku alami.. kenapa lagu tu tak keluar dulu lagi.. supaya takde kaitan dengan hidup aku..


bukan salah lagu sebenarnya, tapi salah aku... ya! salah aku.. salah aku kerana mengenangkan kembali peristiwa yang pernah berlaku tika aku mula datang ke sini.. hampir dua tahun aku menanggung seksa, derita, kecewa... cemburu bila KAU dikaitkan dengan orang lain.. menangis bila aku tahu KAU dah ada future.. aku pernah suruh member aku yang balik dengan KAU supaya jaga kau.. aku tahu aku bukan sape-sape bagi KAU.. aku juga tahu aku jauh berbeza dari KAU..


dan tika ini, aku rasa macam "ko tak payah tegur aku pun takpe!"..."ko tak payah nak komen2 aku pun takpe".."kalaulah ko boleh takde depan mata aku kan lagi baik".. aku sakit hati dengan kau.. aku pun tak faham kenapa baru sekarang aku nak rasa camtu.. maybe sebab lagu tu...


arggghhhhh!!!! kenapa perasaan sakit hati ni nak datang sekarang.. kenapa tak dulu lagi.. 
serabut weyyyhhhhhhh!!!~

mood: celaru dan taknak dengar lagu Pujaan Hati


2 3 orang hijau bagi komen:

si ngokngek said...[Nak Reply!]

bersabar ja lar...n anggap KAU tue sbg kawan jgn sebagai musuh...mungkin akan redakan sakit tue

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

yes! mmg anggp die kwn.. tp dlm hati, Tuhan je yg tw..