Sunday, March 6, 2011

sambungan hari kelmarin

Diya Edhayaa | 11:40 PM | 6Comments |
boleh pulak aku nak buat drama kan.. ade episod episod bagai.. heh! tak kesah laa.. kan dah janji.. tak baik berjanji tapi tak tunaikan.. aku janji ape?? haaa... lupe dah.. oh! itu ayat si Lebah bila 'akak kura kura' selalu lupa ape yang dia cakap.. padahal tak sampai berapa jam pun apa yang dia cakapkan.. berbalik pada tajuk entry, aku kan ada di suatu tempat dalam Malaysia  sekarang ni... tak mau tulis panjang panjang.. meyh kita layannnnn~

-day 1-
naik kuda tepi pantai ouh.. aku jangan haraplah nak naik macam ni.. takut! tapi terasa gak nak mencuba.. suatu hari nanti... hee~



-day 2-
tentatif hari kedua, masih lagi kat pantai.. tapi kali ni minum air nyor pulak... air kelapa lah kiranya.. perghh! best woh.. sambil ditiup angin pantai.. nyaman je rasa.. tudung kelepet pun tak kesah dah.. 



masa tengah duk minum air kepala kelapa, nampak ada sorang pakcik bawak kereta kuda.. ape lagi, serbu pakcik tu pulak.. kalau nak feeling feeling cinderella boleh gak laa.. haha... 

cik snow sibuk interview pakcik uh..

kenangan ouh jadi cinderella untuk bbrpa minit... ngee~

pantai time!!!!



sempoi ah!

ni aku tak tau nak bagi tema ape punya photoshoot... merenung masa depan maybe..

aku suka gambar ni.

sunset



-day 3-
hari ketiga, haruslah dah mula pergi sekolah.. sebab tujuan asal kan nak timba pengalaman untuk seminggu.. tapi yang berguna seumur hidup.. yelah, aku kan bakal cikgu.. sekolah aku buat ni best.. tapi nantilah aku cerita lain kali.. hihi.. yang bestnya, balik je sekolah, terus pegi jalan jalan.. target hari ni, pasar payang je pun.. alih alih, sampai terminal bas, hadap pulak mi sup.. oh! sedap.. siap makan, shopping sampai naik sakit kaki laa...

sudut PPDA sekolah ni memang cantiklah..

murid dan cikgu yang sama nama.. kebetulan aku jumpa.. budak ni tahun 5..

yang ni kat pasar payang.. kiut tak kiut tak! *wekkk!

puteri duyung... ;p

selipar pink pun jalannnnn...

masa ni kat dalam bot penambang.. mujur aku tak pening..




thanx cieda selaku tuan rumah sudi bawak kami jalan jalan.. =D

muka masa ni ayam nak tengok pun pikir dua tiga kali..

ini memang PBS dua dalam satu.. pasal sekolah, nanti aku cerita lain entry ek readers2 sekalian.. hehe...

pssttt: ini entry banyak gambar.. soie....

;)

6 3 orang hijau bagi komen:

sharifahzakiah said...[Nak Reply!]

hari seterusnya harus datang melawat aku !!! huhu

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

ajak lawat ko, hello pon x... gane... hahaha

amyzzskazz said...[Nak Reply!]

waaa..seronok ye kak hijau jalan jalan..hehe..

sharifahzakiah said...[Nak Reply!]

ko mcg je aku k kalo nk dtg :)

Dda Ly said...[Nak Reply!]

hehe best nye bersantai gitu..:)

meh ke rumah..
~oh student!~
keep in touch ye..♥♥♥

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

amyskazz: sgt seronok! hehe..

zack:insyaAllah.. bz la eyh..

dda ly: first taim dtg cni... hee~ :)