Friday, February 18, 2011

contest senyum tak nampak gigi

Diya Edhayaa | 5:15 PM | 9Comments |
selamat petang hari jumaat semua pembaca saya.. korang sihat tak hari ni..? hehe

di petang jumaat yang indah, di kala diya keseorangan di dalam bilik..
diya nak join satu contest iaitu SENYUM TAK NAMPAK GIGI.
oh yea! sebab zack yang tag diya..


howeh! diya kalau senyum nampak gigi memang dasat sikitlah muka.. 
sebab tu, tak suka gambar candid yang nampak gigi.. huhu
so, untuk contest ni, diya rasa gambar kat bawah ni ok kowt...



okey, gambar diya dah ada pun kan.. diya nak tag 5 orang ni pulak.. meyh kita tengok senyuman tak nampak gigi mereka pulak..


cepat ye korang.. tarikh tutup contest ni pada 27 februari 2011.. jangan lupa klik je banner kat atas tu kalau nak join.. selamat join contest!!!

:D

9 3 orang hijau bagi komen:

sharifahzakiah said...[Nak Reply!]

yeayyy !!!! cegu dah join ! hehehe gudluck !

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

yeay! ko gk yg tag.. ak kne langsaikan.. b'susun ni weyh..
ko pn gdlux! heee~

Amira Naddia said...[Nak Reply!]

peehhh..semakin ramai org somel join contest ini..
kalau menang adiah..marilah kite share2..

misznanarizal said...[Nak Reply!]

perghh...sampai senget mulut!hehhehe

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

amira: aah kn.. boleh2.. hihihi...

aina: cover gigi dowh.. hak3 ;p

muas said...[Nak Reply!]

suker mimik mulut tuhh,.hihi,.good luck ya!

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

ase lucu pn ade.. hehe.. thanx.. =)

youhazreenda said...[Nak Reply!]

haha mcm best je contest ni sb reen suke snyum tk nmpk gg ! :D

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

boleh ag na join ni reen.. join la.. ne tw mng an.. hehe