Saturday, February 19, 2011

Pintu Rindu

Diya Edhayaa | 12:39 PM | 3Comments |
diya nak balik rumah kejap lagi.. tapi hari Rabu baru ni, diya pegi tengok pementasan teater 3 Tun dalam Bicara Puteri Gunung Ledang.. teater tuh best sangat.. salah satu lagu yang dorang guna untuk teater ni, lagu Pintu Rindu.. lagu Dato' Siti Nurhaliza.. best sangat.. mula mula diya tak tahu pun lagu ni tajuk apa.. then diya tanya encik boyfie.. sebab dia pun  terlibat sama dalam pementasan tu.. tapi bukan pelakon laa.. die under siswa budaya, item perkusi.. maka, dengan baik hatinya, dia tanya terus kat pengarah teater tu.. pengarah teater tu, senior Pendidikan Seni Visual Semester 5.. rupenya, lagu tu Pintu Rindu.. oh! love dis song.. jom kita nyanyi sesama... :)



Telah ku daki puncak tertinggi..
Telahku turun lembah dan gurun..2x

Tidak ku temu mana pintu mu..
Untukku seru rasa rinduku..2x

Telah ku daki puncak tertinggi..
Telahku turun lembah dan gurun..2x

Sungguh ku buta dalam cahaya..
Sungguh ku lupa tika bahagia..2x

Sedang kau dekat bukan dimata..
Sentuhku erat di pinggir jiwa

Sedang kau dekat di pinggir jiwa..2x

Biarkan airmata melimpah..
Biarkan luluh cinta tercurah..

Segala kasih rindu tertumpah..
Seluruh hati aku berserah..

Ya Allah.... 

Ku tunggu waktu bila bertemu..
Hidup matiku hanya untukmu..2x

Hidup matiku hanya untukmu..



diya nak kemas barang dah... kejap lagi abah datang amek.. tak sabar nak jumpa mereka.. babai uolls..! esok diya balik kampus semula... take care ye semua..

 :D

3 3 orang hijau bagi komen:

misznanarizal said...[Nak Reply!]

lagu ni sangat2 sedap!

Natalia said...[Nak Reply!]

sonoknye zaman kampus rase nak kembali semula tapi apakan daya..segar je mata masok blog diya neh..suka lah..ijo...ceria!

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

aina: tw xpe.. pdhl da lme pun.. kak ulg byk kali tw... hik!

natalia: mmg best pn.. cm zmn skola gk.. hehe.. thanx yea like2.. :D