Monday, January 10, 2011

Anugerah Juara Lagu Ke-25 milik Ana Raffali

Diya Edhayaa | 12:43 AM | 9Comments |
semangat nak tengok AJL kat blok kediaman yang lain malam ni.. siap bawak rombongan Cik Diya.. dengan hidangan keropok dari Terengganu.. berikut ialah senarai pemenang untuk AJL 25..

Juara - Ana Raffali (Tolong Ingatkan Aku)
Naib Juara - Meet Uncle Hussain ft Black (Drama King)
Tempat Ketiga - Hafiz (Noktah Cinta)
Persembahan Terbaik - Faizal Tahir (Hanyut)
Vokal Terbaik - Hafiz (Noktah Cinta)



macam tak sangka pulak Ana Raffali jadi juara kan.. dia yang cipta lagu.. dia yang nyanyi.. dan persembahan Faizal Tahir tadi bagi aku memang layak pun dapat terbaik.. siap berendam dalam air lagi nak bagi feel hanyut.. sebenarnya, ramai je member yang tengok tv skali tadi tak puas ati Ana Raffali yang menang.. tapi itu rezeki dia kan.. keputusan da keluar, so terima sajelah hakikatnya... :) apa-apa pun, tahniah untuk semua yang dah menang malam ni... 

*...tata...*

9 3 orang hijau bagi komen:

fLy_AwAy said...[Nak Reply!]

saia sangat suka ! cayalah Ana Raffali ^_^

Shaheila Malek said...[Nak Reply!]

Ttp x puas hati...

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

fly away : peminat setia ae..

shaheila :agk kurang puas ati gk.. bajet2 FT yang bley menang..

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...[Nak Reply!]

FT ptt juare.
nyesal tgok.

Irma A.Wahid said...[Nak Reply!]

heheh...x sokong mane2 pun...lgi best kan...haha

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

ctiey: ramai agk dia kn.. tp myb rezeki ana mlm ni..

irma: huhu.. mmg sng pn.. tibe2 rindu gn persembhn etnik kreatif,,.

nadzirah razalli said...[Nak Reply!]

xpuas hati sgt2 ! hehe..
alaaa..kita peminat mesti lah ade hak kan ?kalau boleh nak FT ngan yuna menang..huhu

student said...[Nak Reply!]

dia ni Cikgu TESL ye?

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

aah.. cikgu TESL UiTM...