Tuesday, January 25, 2011

hari rajin

Diya Edhayaa | 7:15 PM | 9Comments |
sejuk gila sekarang ni, sebab baru je lepas hujan.. kat sini a.k.a Kuala Lipis, bila taim hujan memang terasa macam duduk kat Korea.. bolehlah nak feeling feeling Winter Sonata.. lepastu kan, taim sejuk sejuk ni tido sedap giler.. lagi lagi dapat bilik cam aku ni ha, gelap je.. nak bangun pun postpone je.. tapi aku memang suka tido lepas kelas.. penatlah.. lagipun kalau nak study, tak masuklah! malam malam mata segar sikit.. etceli, hari ni kelas aku sekali je.. means 2 jam jer.. kelas apa? of cos anatomi dan fisiologi... en.lecturer buat kuiz tibe tibe.. menggelupur kau nak cari jawapan.. seb baik, boleh open slide, nota, buku... jom tengok camne budak budak kelas aku khusyuk menjawab.. kitorang ni dari pagi tadi dah rajin over.. mana tak nye, siapkan nota yang bersusun susun.. belum masuk amali lagi..


adesss!! ape punye soalan ni... mana nak cari...


dorang ni, aku snap pixca pun tak perasan dah.. tah tah lecturer kat depan pun dorang tak nampak dah.. anatomi jantung je yang ade depan mata... hehehe


hahaha... blogger best student fokus buat kerja.. nilah cik cieda montello..

tu yang pempuan, yang jejaka terhangat pun sama.. fokus tuh... hehehe...

jangan tengok budak depan ni.. tengok yang belakang tuh... fokus gile adib dengan anep...


ni pun sama jer... tengok tengok orang depan.. bukan tengok apa, tengok slide kat laptop member sebelah aku... dah kata boleh cari jawapan, ape lagi.. ngeh3!


arghhhh!!! dorang interframe lagi... hahaha.. muka bahagia soalan semua dah beres...

haip! meja tak cukup luas ke nak menulis... hihi


eh! eh! ni bukan budak kelas aku.. dorang ni Pengajian Tamil.. tapi bila kelas anatomi, gabunglah.. kadang kadang kelas dorang, kadang kadang kelas aku... kira dah kamcenglah.. hehe


yeay! aku dapat siapkan semua .. haha.. jangan tertipu.. kertas aku entah hilang ke mana taim ni.. berjalan tak tau kat sapa..


nilah anatomi makroskop jantung yang aku lukis.. kalaulah budak seni tengok ni, berguling guling  dorang gelak agaknye.. belum budak medic tengok.. menangis kot!.. wuwuwu..~

lepas jer kelas, terus keluar lunch dengan merpati dua sejoli.. mien and cieda, pegi makan nasi kukus.. dah dua hari aku makan luar.. bukan sebab lauk dah takde, tapi mengidam punya pasal.. semalam bernasi ayam, hari ni bernasi kukus.. memang sedap!! puas hati rm5.00 sepinggan.. ayam dia besar.. as penutup entry ni, aku bagi korang terliur dengan hidangan nasi kukus ni.. nyum nyum....



till then~


9 3 orang hijau bagi komen:

.: aqmar :. said...[Nak Reply!]

lect mane neh? khusyuk betul jwp amali. hehe. :p

p/s : nasik kukus tu tersangatlah best. yummiesss. meleleh jap air liur. haha.

Cikgu Amin said...[Nak Reply!]

mkn nc kukus berpeluh bagai....hehehe~

SnowQueen said...[Nak Reply!]

nasi kukus berapi!!
hahahahaa XD

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

aqmar: en.roslee...tw xpe! ngidam punye pasal sggup kua ag hari ni..

mien: lapo weyh! hehehe..licin tau..

snowqueen: mjur x cb je ak ri ni.. hik3 XD

♥ 미스 kiera ♥ said...[Nak Reply!]

haha. no versi kelas PJ
nnt i bt versi makmal Kh lak ae.

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

bereh sis! tengok pulak muke sorg2 taim uh..hehe

Youhazreenda said...[Nak Reply!]

oit.sempat lg ehh snap pix??hehe

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

hik! haruslah.. hehe..
smgt nk abes clz awl..

Wan Amira said...[Nak Reply!]

teringat zaman belajar dulu2.. nak belajar balik dah malas, nak nak dah beranak pinak..

anyway, nak mintak tolong vote akak untuk Friso contest boleh ?

Ok.. ini instruction dia..

1. Go to http://apps.facebook.com/flaunt-it/
2. Click ALLOW
3. Click VOTE NOW
4. Go to FLAUNT YOUR MOMENT
5. Go to http://apps.facebook.com/flaunt-it/moment_view.php?id=10195&menu=gallery
6. Click VOTE..

or kalau nak tengok gambar sekali. boleh tengok dekat http://malaysiagiveaway.blogspot.com/2011/01/i-appreciate-your-vote-for-friso.html

Kalau if you dont mind, boleh vote every 24 hours..
thanks :)
www.emmira.blogspot.com