Friday, January 28, 2011

finally... alhamdulillah

Diya Edhayaa | 10:58 PM | 8Comments |
aku dah ada kat rumah sekarang ni... sukanye! petang tadi balik dengan cik balqis dan cik quya.. dapat cuti seminggu tau.. sampai 6 februari.. boleh duduk rumah puas puas.. balik balik je tadi, musnah segala program diet.. mak masak sedap sangat, macam mana tak musnah... hari ni, aku  happy sangat.. tak tau nak gambarkan dengan kata-kata.. aha! menipu sangatlah.. minggu ni bagaikan minggu paling menggembirakan aku sepanjang bulan januari ni.. firstly, haruslah dah berbaik dengan ..... =) siapa sangka, yang terputus bisa disambung kembali.. macam tak percaya.. masin mulut kakak senior aku.. dia kata "kalau putus bukan sebab orang ketiga, boleh je nak bertaut semula".. bukan aku yang cakap tau.. hehehe... dan hari ni, aku dan 3 orang clazmate dapat benda yang aku naaaaaakkkkk sangat dari dulu... jeles seyh tengok orang naik pentas.. dan hari ni kitorang dah bawak nama PISMP BM JANUARI 2010 naik pentas... :D yang bestnye, my BFF pun dapat juga..



tema untuk majlis ni, merah.. tu yang kami merah mak ngah hari ini.. lagipun baju kelas kami ada 3 warna -merah, hijau dan coklat.. disebabkan hari ni, aku nak pakai shawl style ct, awal awal lagi dah menyemak kat bilik cieda ni.. hihi...

benda nilah yang menjadi idaman hati.. dengan sijil sekali..


serikandi BM.. cewaahhh!yang pakai tudung pink tu, nama dia Zura.. setiap kali result keluar, dia mesti top student claz aku.. sebelah aku tu, roomate dia... bila musim exam, bilik dia ibarat bilik study..




tibe tibe taim ni aku feeling macam dah konvo.. haha... berangan kuat! lambat lagi nak abes..


yang pakai baju pink tuh, senior kami.. dah banyak kali dia dapat APC.. hebatlah akak!


yang ini tokei handmade yang aku citer semalam..


dengan senior-senior lain.. ada yang sem 7, sem 5...


what happen to my KU..? hee..


aku dan cieda... bangga itek die cieda dapat APC..



oouh! yang ni raikan dekat kafe.. makan roti canai... kah3.. bukan apa, hari ni kan semua nak balik.. makan ramai-ramai..

aku tak cakap lagikan tadi camne nak dapat Anugerah Pelajar Cemerlang ni.. ipg aku dah tetapkan, kalau dapat 3.75 baru boleh dapat APC.. kira macam dean list kalau kat u.. eh! betol ke.. result aku memang cukup-cukup dapat 3.75.. setelah ditambah semua gred subjek semester lepas - Murid dan Alam Belajar(A-), BM1 (A-), BM2(A-), PJ (A-), English Language Proficiency (B), Numerical Literacy (A), Literasi Bahasa Melayu (A-) dan Kokurikulum (A-)... takdelah hebat mana pun.. aku harap sangat ni bukan kali pertama dan terakhir dapat benda ni.. kalau boleh, semester depan nak naik lagi.. dengan ehem ehem pulak.. hehehee... dan aku juga rasa aku dah tebus kembali result SPM yang tak berapa bagus sangat dulu.. alhamdulillah.. terima kasih untuk semua pensyarah yang dah mendidik aku, mak abah yang sentiasa menyokong aku, kawan-kawan yang banyak tolong aku dan Mr.D yang selalu bagi semangat dan nasihat kat aku.. thanx semua...!!! :D



8 3 orang hijau bagi komen:

ID said...[Nak Reply!]

congrate ya..
ip kami takde anugerah mcm ni..
jeles...

Cikgu Din said...[Nak Reply!]

yeah!! thniah2!! usaha tgga kjyaan..
klau tk ckup tgga..
nah!! lift..bg free jer nie..hahahha
laju skit...kikikik

nadzirah razalli said...[Nak Reply!]

tahniah :)) dan selamat bercuti :)

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

yan:thanx... bru ag ade APC ni.. start taun lepas.. JPP yg uruskn..

din:tq awak.. :) nt taim awk sy bg lift ye... ;p

nadzirah: thanx... cuti lame.. yeay!

MiSs AiNiE said...[Nak Reply!]

congrats sis...kak,,yg akk tnye sal yg gerak2 tu kn,(pe ntah nme dye )..sy tjmpe tutorial kt tenet...klu xslap,,sy cri kat google..x ingt sy taip pe..tjmpe trus sy amek..cbe akk try google...smthg mcm title post bgrak or older post bgrak..lbih kurg r..huhuhu....^_^

Miss Yaty said...[Nak Reply!]

tahniah!! memang hebatlah..kalau u, dean list 3.5 and above je :)

Cikgu Din said...[Nak Reply!]

lift??? sy nk gune kpal trbg blh??? tggi skit...hahahahah

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

ainie: mekacih~ oke2.. akak da jumpe.. thanx sudi kgsi info.. :D

miss yaty: thanx.. owh kirenye betol la ek.. sbb x sure gk mule2..

din: ikut awklah.. hi3