Wednesday, January 12, 2011

sakinhani giveaway

Diya Edhayaa | 6:38 PM | 8Comments |
hari ni tak dapat joging.. sebab hujan turun mencurah-curah.. tapi itu sejam yang lalu.. sekarang dah berhenti pun.. tapi aku tetap malas nak turun.. jalan licin, bahaya.. cuaca perlu diambil kira sebelum jalankan aktiviti.. dah macam nak jawab paper pj! agagaga.. jadi, ambil keputusan bukak lapy, buat tag SAKINHANI GIVEAWAY.. 



klik banner untuk tahu lebih lagi tentang contest ni.. oh! nak shawl.. nak inner.. walaupun tak selalu pakai and bila pakai , lama giler nak siap.. hehehe.. insan yang bertuah nak kena tag
=
=
=
=
=
=
=
=
=

aoe tunggu lagi.. hadiah menanti anda.. buat cepat!!!! :P



8 3 orang hijau bagi komen:

Irma A.Wahid said...[Nak Reply!]

thanx tag aye~~~~

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

welkam.. :)

elleyayah . said...[Nak Reply!]

hai.ipg ek?ipg mane?follow blog ni btw .

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

ipg afzan.. thanx ya follow sy..
i'll follow u back.. :)

mimie =) said...[Nak Reply!]

beb..
ak tag ko..
hahha..
tgk2 la..
plus...aku windu ko weh...!!
cpt la trun kl..

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

ko tag pe bnde lak..
adeih..
kering kontg r skang..
xley nk lepaking~

KiN said...[Nak Reply!]

kin dah singgah sini!thnx join!gud luck!:)

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

mekasih sudi sggh..:D
aja! aja!
hrap2 dpt.. ehe..