Sunday, January 9, 2011

homesick

Diya Edhayaa | 6:35 PM | 10Comments |
percaya tak pada usia nak menjangkau angka 21 tahun ni, aku still homesick? haha.. pelik agaknya aku ni.. tapi nak wat camne.. sepatutnya air mata aku ni dah meleleh-leleh minggu lepas.. hari ahad tu, patutnya dah sebaldi.. nak sampai hari jumaat mungkin cukup 7 baldi.. boleh buat hantaran meminang puteri gunung ledang.. tapi, ni dah nak masuk minggu kedua kat sini.. boleh pulak menangis ingatkan rumah.. nak balik lambat lagi.. aku rasa macam sem ni nak ikut jejak langkah roomate yang selalu balik je...



tadi pun, sampai awal.. ayah yang hantarkan.. aku kan manja.. bukan aku yang cakap.. tapi aku rasa ramai yang setuju dengan apa yang aku cakap ni.. sebab member sendiri yang nilaikan.. masa dah sampai bilik, nak makan, tibe-tibe teringat kat mak.. banjir kejap.. mujur tak jatuh dalam nasi, kalau tak, tak pasal-pasal jadi bubur nasi air mata.. bukan apa, tadi tak sempat nak lunch sama-sama.. perut aku tak boleh sumbat banyak-banyak sekarang ni.. sebab buat azam konon nak kurus.. ;p tapi balik rumah jumaat lepas, hadap berbalun-balun jugak masakan mak.. slow slow laa diet kan.. so, duduk kat meja study, makan.. sambil air mata macam sungai.. lepas makan.. ok la.. stop kejap.. then azan asar.. boleh pulak aku nangis lagi.. betul betul homesick la! aku rasa aku tau sebab aku jadi macam ni.. :'(


really really miz her.. 


*...tata...*


10 3 orang hijau bagi komen:

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...[Nak Reply!]

uish.
len mcm je sedey nim.
jum lepak..!

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

na siapkn keje.. lek umah xley na wt..
bb kne setting smule..

cieda montello said...[Nak Reply!]

dayah nape ko lak homesick nie?
ari tu ak nanges ko xnk join sekali..hehe..

meh makan kepok ngan ak meh..
ajk rumate mum sekali..hehe :)

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

aku lmbt effect kn..
boleyh lak ak sedu2 kt blik td tw..
t ak kabo ke ie eyh..

cieda montello said...[Nak Reply!]

hehe..ok2..

t homesick ag kabo kat ak..

ak nk nanges gop! hehe :)

misznanarizal said...[Nak Reply!]

nk panggil kak dyah bby gak la..xmao2..nk pgl mucuk2..mnja sket

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

cieda: hehe.. nnges sme2..

aina; pggil la pe2 pn...

ARJUNA.Inc said...[Nak Reply!]

hehe..rndu mak lbih2 x pe..dia kn sglanye..ibu~~..ibu~~..engkau lah ratu dhatiku~~..hehe

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

aah..
org yg plig dkat dgn kite...
hrgai smntara msih ada..

nadzirah razalli said...[Nak Reply!]

haha..bese la tu bile dah duduk jauh..rindu kat omak :))