Sunday, January 23, 2011

karaoke hari ahad

Diya Edhayaa | 2:29 PM | 12Comments |
dah hari ahad pun  hari ni kan.. oh! esok kena pegi kelas.. malasnye.. hehe.. jadi hari hujung minggu mari kita refresh otak untuk seminggu... walaupun tengah malam semalam, aku macam orang sasau sekejap.. dan hari ni, aku jadi DJ pulak da gayanya.. dari tadi member duk request lagu kat aku.. haha.. maka, inilah playlist untuk hari ini...

TAK TAHU ANTARA DUA - FARAH & ADAM

Keluarga ku bukannya berharta
Dan akulah satu-satunya
Harapan untuk menyara
Mereka di hari tua
Begitulah hendaknya


Diriku pun juga begitu
Ke sini tuk mencari ilmu
Tak sangka pula kau yang ku jumpa
Berbelah bagi ku bertanya
Mana satu yang harus dikejarkan


Kita tak tahu antara dua
Hala yang berbeza
Kiri kau menjanjikan cinta
Kanan menjanjikan kerjaya
Oh yang mana..


Kita tak tahu antara dua
Pilihan yang nyata
Sebelah hati inginkan cinta
Sebelah lagi inginkan cita
Agar hati membimbing kita
Tak Tahu antara dua


Takkan lari gunung dikejar
Semoga diizinkan cinta
Selesaikan yang dah bermula
Sementara usia masih muda
Tapi tidak ku nafi hati ku sangsi


Sejak tergerak hati
Terbuka terima cinta
Lebih banyak soalan
Berbandingkan jawapan



farah comey giler bile dah bertudung..


dulu kan, ingat tak mase AF2, Adam ade style die sendiri.. bandangan... 


TUHAN BERIKAN AKU CINTA - AYUSHITA
Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa


Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina


Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta


Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta


Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina


Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta


Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta






lagu ni, aku jumpe dekat blog cik naem glizzy.. dari hari tu lagi aku duk dengar lagu ni.. besh2.. hee~

ayushita - bukan bintang biasa






KALAU CINTA - ALIFF AZIZ & JO ANNA


Aliff Aziz
Di lubuk hatiku
Adalah kamu
Sebagai ratu

Joanna
Seluruh Jiwaku
Hanya dirimu
Yang aku mahu

Duet
T’lah ku percayakan
Hati ini padamu
Maka kita tak saling risau

Kalau cinta jangan kacau
Kalau sayang tak perlu marah
Kalau ikhlas tak minta berbalas
Serahkan cintamu
Pada yang punya cinta

Joanna
Di lubuk hatiku
Adalah kamu
Yang aku perlu

Aliff Aziz
Seluruh Jiwaku
Hanya dirimu
Yang aku mahu

lagu ni pulak,boleh kata satu kelas aku suka.. ada yang siap buat ringtone bagai.. hehe..


joanna ni merupakan bekas peserta Bintang RTM..




GILA - MILA
Ingin aku bertanya
Tidak jemukah kau mencuba
Ingin terus menggoda
Melempar kata-kata cinta

Masih aku bertahan
Ku tak semudah kau fikirkan
Namun tidak kau bosan
Selalu mahukan perhatian

Sekian lama telah kau pendam
Harapan dan angan untuk hidup bersamaku
Berilah masa hingga ku sedia
Namun kau tak mahu memahaminya

Oh, No! Cuba kau memaksa
Apa kau gila
Khabarkan pada semua dengan bangga
Ku teman wanita kau benar gila
Reka cerita kita bercinta
Oh oh..

Ingin aku hargai
Kesanggupan kau menantiku
Ingin juga ku balas
Perasaan kasih ku lafaz

Masih lagi ku cari
Jika ada cinta di hati
Namun tidak ku temu
Rasa cinta di jiwa ku

Sekian lama telah kau pendam
Harapan dan angan untuk hidup bersamaku
Berilah masa hingga ku sedia
Namun kau tak mahu memahaminya

Oh, No! Cuba kau memaksa
Apa kau gila
Khabarkan pada semua dengan bangga
Ku teman wanita kau benar gila
Reka cerita kita bercinta
Oh oh..

Hentikan saja mengekoriku
Setiap masaalah dan ku tak kau hirau
Tiada cara bisa ku ubah
Kerna tak mudah untuk dikau menyerah kalah

Sekian lama telah kau pendam
Harapan dan angan untuk hidup bersamaku
Berilah masa hingga ku sedia
Namun kau tak mahu memahaminya

Oh, No! Cuba kau memaksa
Apa kau gila
Khabarkan pada semua dengan bangga
Ku teman wanita kau benar gila
Reka cerita kita bercinta
Oh oh..

Oh, No! Cuba kau memaksa
Apa kau gila
Khabarkan pada semua dengan bangga
Ku teman wanita kau benar gila
Reka cerita kita bercinta
Oh oh..

Oh No!
Cuba kau memaksa
Apa kau gila!


CINTA MATIKU - SIXTH SENSE




Akan ku biarkan dirimu
Merasuki hidupku
Akan ku biarkan cintamu
Meracuni hatiku
Kerna cintaku terlalu gila
Kepadamu ku yang cinta
Kerna diriku tak pernah bisa
Hidup tanpamu

Chorus
Jangan pernah tinggalkan diriku
Jangan lepaskan aku
Walau setengah detik hidupku
Ulang Chorus
Kerna cintaku terlalu gila
Kepadamu ku yang cinta
Kerna diriku tak pernah bisa
Hidup tanpamu
Ulang Chorus 3X



banyak lagi sebenarnya.. hehehe.. bila dah lama tak karaoke, macam nilah jadinye...







12 3 orang hijau bagi komen:

cik yatt said...[Nak Reply!]

6ixth sense! =)

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

6ixth sense best!
lgu dorg kena gn jiwe..

Miss Yaty said...[Nak Reply!]

semua lagu kat ats ni miss yaty layannnn...hihi..best!

eh diya nak dtg ganu makan angin ke?hihi

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

hehe... best kn,,
diya pegi sne sbb nk wt Pengalaman B'asaskn Sekolah.. PBS..
kire mcm praktikal la..
jap je, seminggu...
insyaAllah.. =)

THE LEKAT LEKIT STORY said...[Nak Reply!]

penah adam dtg opis lama dulu.. sbb my bff merangkap mcm akak tu mak sedara dia.. tp adam badan x cun.. kekekekeke.. ms tu nampak chubby

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

ouh yeke..
msti kamu smpat borak2 kn gn die..
suke r tgk adam.. putih2 cm cina..

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...[Nak Reply!]

ehem.ehem.
ok dah ae?

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

ehem.ehem.
blom spenuhnye..
juz trying my best 2 forget dat prob.. :)

aFiQ aiMaN aZNaN said...[Nak Reply!]

0o0ow,. kat sini hari2 pon karoke,. heh

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

hari2 mmg la..tp yg ujg minggu versi die ag mcm2..
bleyh runtuh hstel! hehe :P

nadzirah razalli said...[Nak Reply!]

haha..sy pun baru abes berkaroke mggu lepas..betul2 lepas gian :D

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

boleh release tnsion..
nk2 bile nynyi lagu rock..
huhu