Saturday, January 1, 2011

happy new year 2011

Diya Edhayaa | 2:03 AM | 8Comments |
oh! selamat tinggal 2010.. kini 2011 telah menjengah kita.. maka, umur juga akan meningkat.. selalunya, dengan kedatangan baru ni, mesti masing masing ada azam kan.. azam baru la katakan.. aku pun.. ekeke.. tapi ada je lagi azam tahun-tahun lepas yang tak tertunai.. nak lunaskan sesetengah azam tuh bukannya senang, ada yang perlukan pengorbanan yang tinggi dan kesungguhan..wah! macam satu azam aku ni.. *secreto* sampai skang tak dapat-dapat... azam aku tahun ni? ehe.. mestilah adewww..



emm.. dalam tahun 2010, macam-macam kenangan yang tercipta.. ada masam, manis, pahit, kelat, tawar... semua bercampur baur dalam hidup ni..fuh!! rasa yang manis dan pahit tuh aku akan ingat sampai bila-bila.. dan akhir tahun 2010 aku sangat berpuas hati.. penutup tirai yang memberikan aku satu senyuman yang paling bermakna.. sungguh aku tak sangka... auwww!!!! rase macam nak jerit je.. tapi kang, ade kena serang rumah aku ni kalau ak menjerit tak tentu arah...erk... inilah kegembiraan yang tak dapat dikawal.. sebulan lebih aku tak rasa gembira macam ni.. thanx awak.. thanx! thanx! thanx!





aku nak tidow da.. semoga azam baru akan berjalan dengan lancar mulai hari esok.. :]

HAPPY NEW YEAR 2011 TO ALL MALAYSIAN!!!




*...tata...*



8 3 orang hijau bagi komen:

Solihin Zubir said...[Nak Reply!]

salam sejahtera 2011..
moga tahun ini lbey baek drp sebelumnya...
aminnnn... :D

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

sjhtra utk kamu jge...
amin~~

ahsfantasy24 said...[Nak Reply!]

slamat tahun baru..
cpat2 kmas brang blik mktab.! hehe~

Temui saya di:
Muka tak cantik xpew, tp hati maw cantik yew..(◕‿◕✿)

saidatul noor farhana said...[Nak Reply!]

hye2...
jln2 cni...
:)ske bce ur blog...:)

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

hyep~ :)
tq sggah sni..
xsmpt nk terjah kamu ag..

sue_eila said...[Nak Reply!]

hepi new year :)

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

epi nu ya eila..

Irma A.Wahid said...[Nak Reply!]

kamu di tag oleh saya

http://irm4blues.blogspot.com/2011/01/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html