Wednesday, April 13, 2011

cari apa di blog diya ni??

Diya Edhayaa | 6:51 PM | 7Comments |
aku kalau bosan bosan gatai jugak tangan nak bukak nuffnang. cerita $$ tolak tepi la dulu,tapi aku suka tengok keyword yang sampai ke blog aku ni. semalam aku pun selongkar la keyword untuk minggu ni. pastu aku jumpa keyword paling panjang kot selama aku berblog ni. hahaha. korang cari apa sampai terpelanting kat blog aku ni.





pagi-pagi saya ada dua.. siang saya ade satu.. malam tak ade.. saya ade di hujung api n di tengah.. amboi ko.. panjang bebenor. cari teka teki ke. blog aku ni rasanya tak pernah lagi buat teka teki. huhuhu. agak agak korang la kan, kalau ni teka teki, apa benda jawapannya..?


7 3 orang hijau bagi komen:

aFiQ aiMaN aZNaN said...[Nak Reply!]

hurup i jawapannye

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

sebab??

naem glizzy said...[Nak Reply!]

hakhakhak.. ngengg :P

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

bapak pnjg pnye keyword.. haha

Woofer Storm said...[Nak Reply!]

ditengah??tak hbis ni,cmna nak jawap.eheee

*keyword yang kita tgk kdg2 buat skit hati,coz keyword sy bnyk lucah..hehee maluuuu

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

hahaha..asenye pe yg afiq aiman 2 ckp btol kot,,..
xpnah ag kne yg lucah2.. cri org byk la. hehe

Suhami Ahmad said...[Nak Reply!]

haah...atok pun rasa jawapan dia "i"