Saturday, April 23, 2011

dah malam rupanya

Diya Edhayaa | 12:10 AM | 3Comments |
kenyang dah makan kuetiaw goreng malam ni. nak buat bahan pameran untuk next week, tak larat dah.  gara-gara tak tido petang tadi, maka malam ni mata terkebil-kebil depan laptop online tak henti henti.  tapi tak nak tido gak walaupun dah mengantuk.  hehe jangan marah aku. 



hurm.. minggu ni tido bilik orang lain lagi.  memang sem ni sem berhijrah.  lepas satu satu bilik aku tido kalau roomate takde. nak tido sorang, takot.  roomate aku dahlah suka menyakat, tapi dia pon penakut jugak.  ceyhhh..! ada hati nak sakat aku.  nasib baik aku ni berani up sikit dari ko.  aku tau ko mesti baca entry aku ni kan.  haha.. macam nak tulis surat bagi kat dia pulak dah.


esok nak pegi bookfair.  aim utama aku, NOVEL!!. aku bukanlah kaki novel, tapi bila ada masa terluang.. ada novel best.. aku sambar.. aku plan nak beli satu novel ni.  tapi tak taulah ada ke tak.  aku rasa mesti ada.


sapa-sapa nak tau, sekarang ni tengah ada bookfair kat PWTC bermula dari 22 April sampai 1 Mei.. boleh ah bawak mak abah adik abang kakak mak mertua akak ipar kekasih separuh/sepenuh masa pegi bookfair ni. esok 7.30 nak gerak dah, malam ni tak boleh tido lewat sangat. so, gudnite ollss...~~





*roomate ngn coursemate aku nyaris hangit dah tadi. sampai hati kenakan aku ae..damn!


3 3 orang hijau bagi komen:

SnowQueen said...[Nak Reply!]

alalalala....ciannye nyer kt tuan baru awit ni...hahaha XD

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

x abes2 gn awit... ak xknal sape awit.. =p

Admin said...[Nak Reply!]

wah..
da brubah wjah ea?
comell...!

^^,