Thursday, April 7, 2011

Lirik Merindu Lagi (Yovie & Nuno)

Diya Edhayaa | 8:00 PM | 5Comments |





sejak saat pertama melihat senyumannya
jantung berdebar-debar inikah pertanda
namun ternyata salah harapanku pun musnah
sejak aku melihat kau selalu dengannya

* tuhan tolong aku ingin dirinya
rindu padanya, memikirkannya
namun mengapa saat jatuh cinta
sayang sayang dia ada yang punya

mungkin ku harus pergi untuk melupakannya
dalam hati berkata takkan sanggup pergi

ow ow ow
repeat *
tlah ku coba menghapus bayang-bayang indah
tetapi selalu aku merindu lagi owwww

repeat *
oh mengapa ku tak bisa
ku tak bisa, ku tak bisa

repeat *
tuhan tolong, tolong aku
jatuh cinta pada kekasih orang
ingin lupa ku tak bisa
sayang sayang dia ada yang punya

repeat *
sayang sayang dia ada yang punya
sayang sayang dia ada yang punya

wow wow

pssttt: sedeyh la lagu ni. sob sob sob. buat penat je suka kat orang yang ada kekasih dah. tak pun orang yang tak respon kita suka dia.  hargailah orang yang mencintai kita apa adanya. ouh! sweet tetibe. kalau kita tak nak kat seseorang tu, lebih baik tolak dengan cara yang baik daripada bagi harapan kat dia. sedeyh oh sedeyh. macam pungguk yang merindukan bulan. 


5 3 orang hijau bagi komen:

MiSzy DiaN said...[Nak Reply!]

huwaaaaa...
entry nie bikin sedih laaa.. huhuhu

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

kuciwa, derita, smua ada.. hehe..
jgn nnges pai bgkak mate da r.. hik2

sekamar rindu said...[Nak Reply!]

entri yg buat saya terharu..

mien eaststar said...[Nak Reply!]

jiwang tes...hehe

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

sekamar rindu: sobssss...

mien: skali skale.. hak3