Wednesday, April 6, 2011

sayang, esok masih ada

Diya Edhayaa | 2:43 AM | 7Comments |
 mata dah naik merah. mulut dah macam buaya lapar. kepala dah lentok lentok.  cari tedy bear, semua dah landing atas lantai. mintak mahap la teddy bear sekalian.  tuanmu ini tak cukup ruang.  tuanmu ini bukanlah sebesar kumbang ladybird yang boleh hinggap dekat bunga yang banyak kelopak.



buku pulak bertebaran sana sini.  kertas pulak dah boleh buat lima puluh buah jet. pen dah habis dakwat. sebab banyak sangat menulis. bekas pensel dah koyak, barang banyak sangat kat dalam.  persis sang doraemon yang sentiasa ada bila nobita memerlukan pertolongan.





laptop macam kek baru keluar oven. panasss.. sedap kalau ratah. malangnya, kau hanya sebuah laptop. bukan makanan boleh mengisi perutku.  padahal tadi dah hadap roti dengan milo. takkan lapar lagi kot. tengah malam dah ni.  nak sahur ke hape. huh!


dahlah... merepek meraban hape entah aku malam ni.. err.. tak layak malam dah.. ini pagi howkeyyy..!!
2.45 pagi.. masih tak tido.. c'mon la bebeyh.. esok masih ada..


7 3 orang hijau bagi komen:

meaw said...[Nak Reply!]

heiiii sayang....jangan ratah la laptop tu,kang u yang merana :P

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

mcm sdap plak tgk laptop neh.. huhu..

Amirrah Zawani said...[Nak Reply!]

u cakap roti milo terus i terbayang2.. sedapnya lama dah tak makan =_=

fyna said...[Nak Reply!]

tomey2 je...
hehehe..

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

amirrah: hehe.. mlm nt ley ah try.. celup2 gn air milo ag besh..

fyna: kucen tuh mmg tomey.. luvit!!

MiSzy DiaN said...[Nak Reply!]

auww..
belog wana ijau..
suka walaupun jeles.. ahahaa..
saya follow kamu yaa cik comel.. ehehe..

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

dian: kite seropa laa.. kaki hijau.. hehe..thanx kamu ;)