Saturday, April 16, 2011

jangan buat kerja bodoh

Diya Edhayaa | 2:12 AM | 2Comments |
hidup mana yang tak ditimpa masalah,
tak kira besar mahupun kecik,
semua orang pun ada problem,
tapi lebih menyesakkan bila problem tu, kita sendiri yang cari,
kita sendiri yang cipta,
sampai menyusahkan diri sendiri.

tersepit dalam dua keadaan,
seksa!
keliru!
buntu!
hati sendiri pun dah tak tahu,
kadang terasa macam buat kerja bodoh,
plizzz!! stop it..
semua dah jelas oke..
JELAS!



ya Allah, bantulah hambaMu ini.. berikanlah petunjuk kepadaku.. sesungguhnya, aku keliru dan rasa tersepit Ya Allah...

:(

2 3 orang hijau bagi komen:

payung tiger said...[Nak Reply!]

kekadang kita sendiri pun x pasti pe salah silap kita..mungkin kita x sedar perbuatan kita leh menyebabkan sesuatu yang besar..yang boleh wat kita susah dan jugak owang len...so aper2 je yang berlaku,law leh mintak maaf..teruskan...law leh betul kan..betul kan..law x leh wat pe2...wat bodo..tapi pe yang jadi kene terima laaa..dah salah kita..kita yang cari pasal kan..bak kata arwah din beramboi...(ko nak sedih2 pun x guna...pe yang ko dapat/??)so wat cam bese laaa..masing2 ada stail sendiri..law aku..nangis je leh puaskan diri..ko???makan laaa banyak2..hahaha..k salam

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

cara paling baek, wt xtw sudeyhh...huhu.. mls pkir. byk ag keje penting..