Sunday, May 8, 2011

busy sangat!

Diya Edhayaa | 11:53 PM | 9Comments |
betul betul letih ujung minggu ni.  nak hapdate belog pun alahai.  belum mampu jadik seperti abg Ben Ashaari.  hurmmm.. selalunya, hujung minggu asyik membuta je lah kerjanya.  makan tido fb makan tido fb makan tido fb. itu kalau duduk hostel.  kalau tak lekat kat sini, melekat kat rumah.



tapi minggu ni, sibuk dengan aktiviti yang bermanfaat.  hari jumaat hari tu, pergi kursus fasilitator untuk SUKBEL 2011.  hari sabtu pun sambung lagi.  banyak benda kalau ikutkan nak cerita, tapi nantilah diya cerita.  kena buat satu entry khas gitewwww. *kan dah terkeluar euww euww.


hari ni pun ada aktiviti gak.  jamuan  dengan budak2 coursemate.  tapi takdelah jamuan sangat.  sebab buat outdoor.  picnic kat Lata Jarum, Raub.  nanti diya cerita jugak ek. memang idea macam macam nak cerita.  tapi badan letih sangat. tak mampu nak mengarang.  sobsobsob.



dan tugas diya sebagai PKU sem ni dah berakhir.  tinggal nak setelkan semua jam kredit dalam buku kedatangan harian dengan borang ganti kuliah.  and then, habes.  tak payah pikir macam mana nak tanda buku - means ape benda kena R, P, O, S dan /.. tak perlu nak buat rumusan kehadiran kuliah bulanan.  tak perlu nak ejas kelas ganti *opss! ini kerja encik KU. 


dalam masa terdekat ni, macam ada nak buat sesuatu la kat bloggers.  hehe.  wait yaww..~


9 3 orang hijau bagi komen:

naem glizzy said...[Nak Reply!]

eh da abes study ke dayah?

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

blum ag la im.. ade 5 sem ag.. haha.. bru abes sem 3 ni..

wunny said...[Nak Reply!]

wah2... busy sgt ni.. xpe2.. yg pnting njoy~ :)

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

dpt byk pglman 2 hari lepas.. hehe

aFiQ aiMaN aZNaN said...[Nak Reply!]

mggu ni je la sibuk,. kalao mggu2 lain?? keh3

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

sibuk gk.. tp baru ni 3x gnda sibuk.. sem3 ni parah sikit..

aFiQ aiMaN aZNaN said...[Nak Reply!]

ye ke,.. bkn tido je sokmo? cehhh
bese la. almaklum la, PKU kan,.

Anisa Hang Tuah said...[Nak Reply!]

yang penting enjoyy!!!

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

afiq: ptg2 wajib! mlm burung hantu siapkn keje.. huwaaa!!

anisa; kita enjoy!! hehe :D