Saturday, May 14, 2011

belogsiput dah okey!

Diya Edhayaa | 2:25 AM | 0Comments |
bila mood berblog sedang berkobar-kobar, dia pulak nak buat hal.  isk! kacau betul.  taim diya kering idea, belogsiput tak buat hal pulak.  ermmm.. sabor aje laa..



ni kira hapdate ringkaslah sebelum memejam mata.  nak karang panjang panjang pun takde mood dah.  bukan diya bad mood tau.  isk! kelkatu ni kacau la. hehe. musim kelkatu kot sekarang ni.


emmm.. diya tengah waiting seseorang.   harap sangat dia masih wujud di tengah tengah malam yang sunyi sepi pi pi.. pak mat jual topi..  hari ni.. hari semalam.. tersangat sangat sangatlah hepi.  rasa macam nak menjerit kat satu blok ni.  mujur roomate takde.  kalau tak, kesian dia.  nasiblah dapat diya ni yang overceria.  kehkehkeh.


mata pun mengantuk dah ni.  tapi sabar.  sabar.  kang wujud dia... ermm.. hehe.  ape ape pun, selamat tido korang semua.  jangan lupa baca 3 Qul, mengucap, al-Fatihah dan ayat Kursi sekali.  as salam.. :)


#  mana bunga kobis ni....= ="


0 3 orang hijau bagi komen: