Friday, May 6, 2011

Lirik Kisah Dongeng (Stacy)

Diya Edhayaa | 12:27 AM | 2Comments |
tadi masa cari lirik lagu ape entah, tak ingat dah, terjumpa satu lirik ni.  diya ni memang suka lagu-lagu Stacy, so try tengok lirik dia.  wah! sangat bermakna lah.  apa lagi, cari lagu dia pulak.  so, ni nak share sikit lirik lagu ni.



Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja


# oh! kamu.. kamu.. dan kamu lagi.. terima kasih menceriakan hari saya..



2 3 orang hijau bagi komen:

cik yaya said...[Nak Reply!]

salam diya..
tadi yaya dh amik n0, yaya dapat no 452,,hehe..
diya, tajuk apa lagu ni?? yaya mmg blurr kalau setakat baca lirik jer..

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

no..? xphm.. lgu ni tajuk dia kisah dongeng..