Tuesday, May 17, 2011

entry takde motif

Diya Edhayaa | 4:01 AM | 3Comments |
3.45 a.m masa taip entry ni.  tapi still tak tido tido.  nak study, macam tak masuk dah.  tadi kaw kaw kena bahan dengan kawan-kawan.  hurmm. macam nilah nasib orang single.  ada-ada je kena usik dengan kawan-kawan.  tapi tak kesah lah.  kita enjoy!!!hehe.



bila berjaga tengah malam, perut menggatal nak lapar sana sini.  ngengade betol!  nak makan, bukannye nak sahur ni.  esok baru nak serbu kedai pakcik merah.  nyum3. hik!


diya pun tak tahu ape benda diya merepek meraban tengah malam camni.  dah pagi ni, diya..!! okey.. morning suda.  nak tido pulak rasa. gtg.  bai!



# thanx untuk awak yg buatkan saya ceria tahap overdose sekarang ni.  nak senyum secara overdose.  =D




3 3 orang hijau bagi komen:

hamzah ian said...[Nak Reply!]

aku tak mkn lg malam ni.. sob2

merahitujambu said...[Nak Reply!]

sapa yang buat awok senyum tu

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

hamzah ian: g mkn ar weyh.. kebulur kang! haha

marahitujambu: erkk.. ade la.. hu3