Saturday, May 7, 2011

sedih tak tentu arah

Diya Edhayaa | 1:13 AM | 1Comments |
aku perasan jugak mood blogging aku beberapa hari ni, hanya wujud di waktu malam.  siang siang macam takde perasaan sangat.  tapi bila malam, macam macam perasaan timbul.



sebenarnya, aku tak tau kenapa aku rasa macam sedih sangat malam ni.  aku tak tau macam mana air mata aku boleh gugur tanpa dipaksa.  aku tak tau kenapa aku perlu rasa macam ni. ='(


andailah aku punyai mesin cahaya masa, aku ingin putar kembali masa.  aku ingin kembali ke suatu masa semasa aku mula kenal dengan mereka.


kini, hanya tinggal beberapa hari saja lagi sebelum semuanya berakhir.  aku tak mahu ianya berakhir.  tapi aku tahu ianya tetap akan berlaku.



# aku tak mahu detik itu tiba.


1 3 orang hijau bagi komen:

Anisa Hang Tuah said...[Nak Reply!]

chill dear..
everything gonna be okeeii
:)