Monday, May 23, 2011

1001 persoalan

Diya Edhayaa | 10:24 PM | 5Comments |
apakah? sekadar kata tanya.  tapi membawa sejuta makna untuk diri sendiri.  malam ni rasa macam nak taip entry secara formal.  ala-ala menulis surat rasmi kepada Jabatan Hati dan Perasaan.



hari ni rasa sedikit down.  sebab rasa macam tak jawab dengan sebaiknya.  entahlah.  dapat rasa pointer semester ni bakal jatuh.  tak perlu nak mimpi indah untuk dapat anugerah pelajar cemerlang lagi.  tak perlu! baru 2 paper.  ada 2 lagi.  tapi, rasa memang takkan dapat.  cuma harap dapat lebih dari 3.6. ye! 3.6, bukan 2.6.




tapi di saat rasa diri terasa down, masih ada yang sudi hilangkan sedikit kerisauan ini.  terima kasih.  gracias.  syukran. thank you. nak senyum banyak banyak boleh...?  berharap dua lagi yang menanti ini tak merisaukan saya.  sangat berharap.  hurmm..


# kamu semangat saya!


5 3 orang hijau bagi komen:

Liyana Zahim said...[Nak Reply!]

Jgn gve up.. Keep on strivin ukeh!!

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

baek yana~ tp... :(

Rozuan Ismail said...[Nak Reply!]

good luck =) sentiasa berdoa.you can do it =)

sharifahzakiah said...[Nak Reply!]

relaks laa. biase laa tu exam kan. jgn ptus asa k :)) ehhhh sapa kamu 2 ??? ngeee ~

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

rozuan: tenkiu kasi smgt..:)

zack: aku tetap debo wey.. emm.. kamu?? hehe..