Thursday, May 26, 2011

babai pahang!

Diya Edhayaa | 7:46 AM | 6Comments |
update pepagi sambil bace nota.  nak exam kejap lagi.  sedih nak tinggalkan belog.  lagi sedih bila KAMU tinggalkan saya kat sini.  bai kamu.  argghhh!! exam diya. EXAM



9 hari tak online.  tak tahu nak cakap ape.  sumpah! malas gile nak exam.  nak pegi camping je dah ni.  pastu nak balik rumah.  tak nak pikir ape-ape.  


kalau yang singgah belog diya ni, jangan lupa tinggalkan jejak tau.  insyaAllah diya akan singgah belog korang semula. bukan diya tak nak singgah belog korang, tapi diya sangat busy.  okeyhh!!


lots of luff ~ Diya Edhayaa

saya tahu tak cantik. tapi nak letak jugak. ;p


6 3 orang hijau bagi komen:

chenta nana said...[Nak Reply!]

nice blog babe.....
btw, salam kenal dari nana..)

mien eaststar said...[Nak Reply!]

sy tahu sy x comel ... tp ... nk komen jugak sini... hai lal... hihi

Liyana Zahim said...[Nak Reply!]

all da best k..

HaNa Hani said...[Nak Reply!]

exam best la..
mendera mental rohani dn jasmni
haha

mien eaststar said...[Nak Reply!]

bubye lipeh..mwahaha

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

chenta: tq~ rjen2 singgah ae.. hihi

mien: xabes2 gn hai lal.. xphm benor ngape.. haha

yana: oke beybeh!!

hana: tw xpe.. xnk exam boleh..?? haha