Saturday, December 4, 2010

bad saturday evening

Diya Edhayaa | 5:24 PM | 5Comments |
hujan lebat dah mencurah tadi.. tapi dah berhenti sekarang.. walaupun hujan dah berhenti, tapi cuace masih lagi mendung.. semendung awan petang begitulah hati ini.. etceli, aku tak tau apa yang aku tengah rasa sekarang.. perut dah kenyang.. tido cukup.. tapi, kenapa aku rasa macam ada satu benda yang tak kena.. hati rasa macam tak sedap.. walaupon hakikatnya hati ayam ke hati kerbau ke sedap dibuat masak.. hati aku, tidak.. urggggghhhhhh!!!! sungguh tidak suka bila ada perasaan macam ni.. nak buat apa apa pun mesti nak fikir.. Ya Allah, tenangkanlah hati ini...


*...tata...*

5 3 orang hijau bagi komen:

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...[Nak Reply!]

kenape ni weh?
story meh,,

PendekarPetai said...[Nak Reply!]

gaduh ngn pkwe la nie..... hehe

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

sis ctiey : pasal yg tuh laa... fb! fb! fb! :(

pendekarpetai: ouh..! pakwe sy blog ini saje meyh... ;)

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...[Nak Reply!]

dye?dye?
urghh...stop it dear!

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

a'ah la..
remove @ block yg lebey baek??
huhuhu