Wednesday, December 1, 2010

::contest mimik muka menarik::

Diya Edhayaa | 4:49 PM | 3Comments |
haih! apehal la tengah tengah malam ni duk kesah pasal mimik muka.. sebenarnya, aku nak join contest yang dah ditag oleh besties aku, CIEDA MONTELLO.aku memang sangat suka snap snap pic.. maklumlah, hajat nak jadik model, tapi tak layak.. muahahaha... tapi, aku suka posing kiut kiut.. kalo yang muka tak senonoh tu banyak dalam versi free hair la.. ngee~ puas gak la aku selongkar segala folder dalam lapy kesayanganku ini.. nah! tengok puas puas ek..

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=



skang nih, aku nak tag pulak follower2 blog aku yang biase biase ni...


nak tau tentang contest ini, rajenkan diri ringankan tangan dengan klik SINI


*...tata...*

3 3 orang hijau bagi komen:

alin said...[Nak Reply!]

alololo..suwitnye..hehehe..good luck ea.. :)

cieda montello said...[Nak Reply!]

weh..bgos2..join gak ea ko..:p

lau mnang jgn lupe kongsi ngan ak tau..lallaa~

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

rossa : haha.. muke tah pape je tu.. tochey2.. :)

cieda : stlh puas aku meloading.. hehehe.. ak bg ko cekedis je r... =p